11 Δεκεμβρίου 2016

ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΟΡΤΑΖΕΤΑΙ 11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 969 Μ.Χ. - AΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΜΕΡΟΣ Β.

συνέχεια από το Α μέρος

Γράφει ο Μανουήλ Αγγελος Γιαννόπουλος 

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΗ ΑΜΥΝΑ. 

Για αυτόν τον λογο επετρεψε για πρωτη και μοναδικη φορα σε ολο τον κοσμο ο Τριαδικος θεος, να διακοψουν την λειτουργια του, το μνημοσυνο του, μεσα στον κορυφαιο ναο του Χριστιανισμου, την Αγια Σοφια, και να ψαλλουν τον Ελληνα Βασιλια Νικηφορο, ως αργαλεο θανατο των Σαρακηνών.

Ακομη και τοσο γενναιος πολεμιστης που ηταν ο Νικηφόρος ο β, τοσο μεγαλος στρατηγος, που ηταν αυτοκρατορας στην κορυφαια αυτοκρατορια του κοσμου, μπροστα στον θεο, δεν ηταν παρα ενας απλος ανθρωπος, μεχρι εκεινη την στιγμη, καθως δεν ειχε γινει ακομη αγιος. Εν τουτοις οι καταστροφες των αραβων, ηταν τοσες πολλες επι πολλους αιωνες εις βαρος των αθωων Ελλήνων. Τα μαρτυρια των Ελλήνων δεν ειχαν τελος ολους εκεινους τους αιωνες από τους αγαρηνους, με σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων. Για αυτό επετρεψε ο θεος να διακοψουν την δοξολογια του μεσα στην Αγια Σοφια, και να δοξολογουν τον Νικηφορο τον β Φωκα.

Ουτε στον κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων τον ιερο Βασιλειο τον β τον βουλγαροκτονο δεν εγινε τετοια τιμη, ουτε σε κανεναν άλλο Ελληνα αυτοκρατορα, να τους ψαλλουν μεσα στην κορυφαια εκκλησια του κοσμου, διακοπτωντας το μνημοσυνο του Σωτηρα Ιησου Χριστου. Αυτό ηταν ξεκάθαρα ένα δειγμα, ότι ο Νiκηφορος θα γινοταν Αγιος. 

Ο ιδιος ο Ιησους Χριστος επιτρεπει την νομιμη αμυνα, διαφορετικα δεν θα επετρεπε, στους Ελλήνες να αμυνονται επι τοσους αιωνες και να εχουμε αυτοκρατορια. 

Το μεγαλειο του Αγιου Νικηφορου Φωκα φανηκε, από ένα ακομη πραγμα. Όταν με Αγια υπομονη δεχτηκε την οργη του λαου, για τα βαρια φορολογικα μετρα, εξαιτιας των συνεχομενων αμυντικων πολεμων. Αν και οι αιματηρες φορολογικες θυσιες του Ελληνικου λαου δεν πηγαν χαμενες διοτι κερδίσαμε ολους τους αμυντικούς πολεμους με τους Αραβες, εντουτοις σε μια εξοδο του Ελληνα βασιλια με τα ποδια, στους δρομους της Κωνσταντινουπόλεως, βρεθηκαν καποιοι, οι οποιοι του πεταξαν χωμα, πετρες και ξυλα στο προσωπο. 

Ολα αυτά την στιγμη που πηγαινε ο Νικηφορος σε μια εκκλησια, με τα ποδια, χωρις συνοδεια, ενώ ειχαν ξεσπασει ταραχες στην βασιλευουσα μεταξυ Ελλήνων και αρμενιων ναυτων. Σε περιπτωση που δεν ειχαν επεμβει καποιοι αλλοι Ελληνες, το εξαγριωμενο πληθος, ειχε σκοπο ειτε να τον τραυματισει βαρια, ειτε να τον σκοτωσει. Ο Αγιος όμως που ηταν ταυτόχρονα, ο πιο γενναιος πολεμιστης της αυτοκρατοριας, δεν υπερασπιστηκε τον εαυτο του εκεινη την στιγμη. 

Σκεφτείτε λοιπον ότι σε έναν Αγιο ηρωα όπως τον Νικηφορο τον β Φωκα, τον τριτο κορυφαιο αυτοκρατορα ολων των εποχων, μετα τον Ιερο Βασιλειο τον β, και τον Ηρακλειο, του πεταξαν πετρες, χωματα, και ξυλα στο προσωπο. Εάν δεν ηταν εκει καποιοι επιφανείς Ελληνες σκοπευαν να τον χτυπησουν, ειτε να τον σκοτωσουν. Όλα αυτά εναντιον ενός Ελληνα Αγιου Βασιλια, ο οποιος εδινε καθημερινα επι χρονια την ζωη του για την Ελλαδα στα πεδια των μαχων, έναν ανθρωπο που δοξασε την Ελλαδα. 

Κινηθηκαν εναντιον του Αγιου που προσταυευε ολους τους Ελληνες Χριστιανους από τους Σατανιστες. Σε αντιθεση στην σημερινη εποχη ολοι δεχονται τα παρανομα μνημονια. 

ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΟΣ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΕΝΟΣ ΕΒΡΑΙΟΥ. 

Η μητερα του Βασιλειου του β, η Θεοφανω, δεν ηθελε να συνδεσει το ονομα της, οπως και των παιδιων της, των νομιμων αυτοκρατορων, με την λαικη δυσαρεσκεια που υπηρχε για τον Αγιο Νικηφορο τον β Φωκα, σχετικα με τα βαρια αντιλαικα μετρα. Αν και οι αιματηρες φορολογικες θυσιες του Ελληνικου λαου δεν πηγαν χαμενες διοτι κερδίσαμε ολους τους αμυντικούς πολεμους με τους Αραβες.

Εξαιτιας των θρησκευτικών του πεποιθησων, αλλα και των πολλων στρατιωτικών του υποχρεώσεων ο Aγιος Νικηφόρος στην αρχη την ηθελε ερωτικα, στο τελος ομως την ειχε εγκαταλειψει εντελως.
Το αποτέλεσμα ηταν η κατά πολύ νεοτερη Θεοφανω, να αναζήτα νέο συζυγο, καθως ηλικιακα εκεινη την εποχη, δεν ηταν ουτε τριαντα ετων.

Ο Αγιος Νικηφόρος Φωκας και ο ανηψιος του Ιωαννης, δυστυχως ηταν μεσα στα αμέτρητα θυματα σκευωριων, που δημιουργουν ανα τους αιωνες, οι Ιωσηφ, Μωυσης, Ααρων, Δαβιδ κλπ.

Ενας ακομη πολιτικος αλλοδαπος, αξιωματούχος, απόγονος του Καδμου, του Δαναου και ολων των σκλαβων που ηρθαν στην Ελλαδα είναι ο παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα να ανέβει στον θρονο.

Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τσιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι. Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα.

Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ετοιμαζει πραξικοπημα. Αυτό το εκανε ο Ιωσηφ Βριγγας διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β. Αυτό που εκανε ο Βριγγας ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρότυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γενναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης.

Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ. Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γενναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης. Ένα ονειρο ζωης ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη. Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν, να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Πανω από όλα όμως αυτό που εκανε ο Ιωαννης ηταν να μην σκοτωσει τον θειο του και να του αποκαλυψει την συνομωσια. Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα.

Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα αξιωματα από τον Ιωαννη και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. Η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γενναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο.

Η συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως κατά την δευτερη συνομωσια κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του, δεν έκανε απολυτως τιποτα για να σταματησει τους συνομωτες. Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος να δολοφονηθεί ο θειος του.

Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατρευε, που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα. Ολοι οι Ελληνες μεγαλοι ηγετες από την αρχαιοτητα μεχρι σημερα, ειχαν αδικο τελος εξαιτιας του ιδιου λαου, των αλλοδαπών σκλαβων από την Αιγυπτο που από το 1519 π.Χ., κατελαβαν δια της βιας Στερεα Ελλαδα και Πελοπονωησο. Από τοτε διαμενουν μονιμα στην Ελλαδα μας και προκαλουν κάθε ειδος εθνικη τραγωδια και καταστροφή. 

Η ΑΓΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ.
ΧΩΡΑ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΗΡΩΩΝ. 

Καππαδόκες Αγιο- μεγαλομάρτυρες ειναι ο Άγιος Γεώργιος, ο Άγιος Μάμας, οι Άγιοι Μάρτυρες Ευέλπιστος, Ορέστης, Γόρδιος, Θεόδοτος, Θεόδωρος, Ρουφίνα, ο Αγιος Μιχαηλ Μαλεινος, ο θειος του αργαλεου θανατου των Σαρακηνών. Ο Ιωάννης ο Ρώσος του οποίου το τίμιο λείψανο μετέφεραν ευλαβικά οι πονεμένοι πρόσφυγες από το Προκόπι της Καππαδοκίας στο νέο Προκόπι Ευβοίας και τόσοι άλλοι άρδευσαν και περικόσμησαν με το αίμα τους την φυτεία του πολύκαρπου και καλλίκαρπου αμπελώνος της Ορθοδόξου Εκκλησίας. 

Μεγάλοι Θεοφόροι Πατέρες και Θεολόγοι, οι οποίοι μέχρι και σήμερα στηρίζουν με την ανόθευτη και υψηλή θεολογική διδασκαλία τους και την χριστοκεντρική και ανθρωποκεντρική ποιμαντική τους την Εκκλησία του Χριστού, όπως είναι ο Μέγας Βασίλειος, Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας της Καππαδοκίας, ο Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως και ο αδελφός του Καισάριος ο Ιατρός, ο Άγιος Γρηγόριος Νύσσης, ο Άγιος Αμφιλόχιος Ικονίου, ο Άγιος Αστέριος Αμασείας, ο Άγιος Φίρμος Καισαρείας, ο Άγιος Γρηγόριος ο Φωτιστής των Αρμενίων, ο Άγιος Γρηγόριος Επίσκοπος Νεοκαισαρείας, ο Άγιος Σάββας ο Ηγιασμένος, ο Άγιος Θεοδόσιος ο Κοινοβιάρχης, ο Άγιος Ιλαρίων, ο Άγιος Πορφύριος ο από των Μίμων, η Καππαδοκικής καταγωγής Οσία Ειρήνη η Χρυσοβαλάντου και τόσοι άλλοι ευσεβέστατοι, φιλόθεοι και φιλόχριστοι βλαστοί της Αγιοτόκου και Αγιοτρόφου Καππαδοκίας. 

Ο Αυτοκρατορας Ηράκλειος ο δευτερος αυτοκρατορας ολων των εποχων ηταν από την Καππαδοκια. Επισης από τα Λεκαπα της Καππαδοκίας  ηταν ο Ρωμανος Λεκαπηνος. Από την Καππαδοκια ηταν και ο  Ρωμανος ο γ, όπως και ο  Ρωμανος Διογένης, ο οποιος ηταν από την Καισαρεια της Καππαδοκίας. Η Καισαρεια ηταν η εδρα της κορυφαιας οικογενειας τηνς Ελληνικης-ρωμαικης αυτοκρατοριας των Φωκάδων. 

Εκ των αναδειχθέντων κατά τους εσχάτους είναι ο Άγιος Αρσένιος ο Καππαδόκης,  και πνευματικός Γέρων του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου, όπως και ο ίδιος ο Άγιος Παΐσιος, του οποίου η αγιοκατάταξη υπό του Πανσέπτου Οικουμενικού Πατριαρχείου έλαβε χώρα μόλις την 12η Ιανουαρίου 2015. Αμφότεροι κατάγονταν από τα Φάρασα της Καππαδοκίας. 

ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΚΑΠΠΑΔΟΚΙΑ ΕΒΓΑΛΕ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΜΕΓΑ ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΗ ΤΟΥ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ

Ο Ἀπολλώνιος ὁ Τυανεὺς 1ος αἰὼνας μΧ, με τοὺς γεωγράφους καὶ περιηγητὲς (Παυσανίας καὶ Στράβων 2ος αἰὼν μΧ.), τὸν ἰατρὸ Ἀρεταῖο (2ος αἰὼν μΧ), τοὺς σοφιστὲς καὶ καθηγητὲς τῶν Ἀθηνῶν Ἰουλιανὸ καὶ Προαιρέσιο(4ος αἰὼν μΧ.). Φημισμένη ὅμως καὶ γιὰ τοὺς μάρτυρες, τοὺς ἐκκλησιαστικοὺς πατέρες καὶ διδασκάλους, τοὺς ἀναρίθμητους ἁγίους. Διότι δέχθηκε τὸν χριστιανισμὸ μόλις ἐκεῖνος ἐμφανίσθηκε.

Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος, βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

ΣΤΟΝ ΒΙΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΘΩΝΙΤΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΣΕ ΜΟΝΑΧΟ ΤΗΣ ΜΕΓΙΣΤΗΣ ΛΑΥΡΑΣ.

ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΑΓΙΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ. 

ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΤΟΝ Β ΦΩΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑΤΗΝ ΜΥΡΤΩ ΜΑΣ.

Ο ΑΓΙΟΣ ΤΙΜΗΣΕ ΟΣΟ ΛΙΓΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΜΟΝΟΝ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Ο ΗΡΑΚΛΕΙΟΣ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ο Β, ΤΟΝ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΣΕ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ. 




Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.