Τελευταίες αναρτήσεις

26 Δεκεμβρίου 2015

Το πλήρωμα του Χρόνου

Χωρίς έργα η πίστη ουδέν εστι 

Πριν από δύο περίπου χιλιάδες χρόνια ο Θεός έκρινε πως είχε έρθει το πλήρωμα του χρόνου. Τότε έστειλε τον γυιό του τον μονογενή να γεννηθεί ως άνθρωπος για να μας λυτρώσει από την αμαρτία. 

Ακούμε για αμαρτία σήμερα και μειδιούμε ειρωνικά. Σήμερα βιώνουμε την υπέρβαση της αμαρτίας, βιώνουμε την κοινωνική «απελευθέρωσή» μας. Σήμερα στον δυτικό κόσμο έχουμε τα κοινοβούλια που νομιμοποιούν ό,τι κάποτε ο χριστιανός αγωνιζόταν να αποφύγει επειδή, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο του Χριστού, είναι αμαρτωλό, δηλαδή αντικείμενο προς το θέλημα του Θεού! 

Έχουμε επί πλέον την Επιστήμη, όπως προτιμούμε να διακηρύσσουμε αντί του ορθού κάποιους επιστήμονες, εχθρούς του Χριστού, που υποκαθιστούν την παπική βιομηχανία συγχωροχαρτίων κατά τον Μεσαίωνα. Έχουμε, τέλος, τον καταιγιασμό πληροφορίας, που μας βοηθά να ξεπεράσουμε τις όποιες δικές μας προκαταλήψεις και να μιμηθούμε τους πριν από μας «ελευθερωμένους». Ζούμε με τη θλιβερή ψευδαίσθηση ότι πορευόμαστε το δρόμο της προόδου και της ευημερίας! 

Βέβαια έχουμε λησμονήσει πώς ήταν ο κόσμος τότε που ήρθε ο Χριστός στη γη. Ποιά η σχέση της τότε κοινωνίας με τη σημερινή; Και σαν τί τάχα θα μπορούσε να μας διδάξει η ανάλυση κάποιων χαρακτηριστικών της; Διαπράττουμε σοβαρό ιστορικό λάθος, όταν νομίζουμε ότι δεν αξίζει να διδασκόμαστε από την ιστορία. Η εποχή προ Χριστού θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εποχή του ευτελισμού του ανθρωπίνου προσώπου. 

Καταστροφικές λατρείες είχαν ως επίκεντρο ανθρωποθυσίες για τον κατευνασμό αιμοδιψών θεοτήτων! Και στο επίκεντρο του «καλλιεργημένου» κόσμου οι άρχοντες μιας απέραντης αυτοκρατορίας διασκέδαζαν την πλήξη τους ρίχνοντας δούλους σε δεξαμενές με κροκοδείλους ή κρεμώντας τους αλειμμένους με εύφλεκτα υλικά για να φωταγωγήσουν τους κήπους των επαύλεών τους κατά τις «διασκεδάσεις» τους! Η γυναίκα ήταν πράγμα (res) και τα ανεπιθύμητα βρέφη αφήνονταν βορά στους λύκους των Απεννίνων! 

Ήρθε ο Χριστός και με το αίμα του και το άλλο των μαρτύρων του χόρτασε όλες τις αιμοδιψείς θεότητες. Βρήκαν και οι άρχοντες της Ρώμης απασχόληση στην αναζήτηση και εφαρμογή μεθόδων βασανισμού. Κι ο κόσμος μεταμορφώθηκε και ημέρεψαν τα ήθη και γνωρίζουμε πλέον την αιώνια αξία του ανθρωπίνου προσώπου. Δεν ήρθε να μεταβάλλει τις κοινωνίες, αλλά να ζητήσει και να σώσει το χαμένο πρόβατο. 

Κατηγορήθηκε για μεσσιανικές δοξασίες για σπορά ουτοπίας. Όμως από εκείνους που κάλεσε να τον ακολουθήσουν εν ελευθερία έσπευσε να δώσει την εντολή να σηκώσουν τον σταυρό τους. Και τους προσγείωσε στη διαχρονική πραγματικότητα με την καθησυχασμό: «Μη φοβού το μικρόν ποίμνιον». ΟΙ εχθροί του διαχρονικά στηρίχτηκαν στις στατιστικές των «χριστιανικών κοινωνιών»! Έκριναν με ακραία εμπάθεια τον Χριστό της φάτνης, τον Χριστό που προκαλεί και σήμερα με το ερώτημα «τις ελέγχει με περί αμαρτίας», τον Χριστό επί του σταυρού με επιχειρήματα τις διαχρονικές αστοχίες-αμαρτίες των χριστιανών και κυρίως των «χριστιανών»! Και κατέληξαν στην εωσφορική αυτοδικαίωσή τους με το τραγικά λανθασμένο συμπέρασμα: Τίποτε δεν άλλαξε από τότε. Αυτό επιφανειακά εξεταζόμενο φαίνεται να έχει δόση αλήθειας. 

Σήμερα οι καταστροφικές λατρείες επανήλθαν! Πότε εδώ και πότε εκεί λάτρεις του Σατανά προσφέρουν ανθρωποθυσίες για να κορέσουν τη δίψα του! Ομαδικές αυτοκτονίες με την προτροπή «χαρισματούχων σωτήρων» και άγριες σφαγές ανυπόπτων θυμάτων πού έτυχε να βρεθούν στο δρόμο των λειτουργών του Σατανά βεβαιώνουν την επάνοδο. Τα παιδιά βέβαια δεν εγκαταλείπονται βορά των λύκων αλλά απορρίπτονται αγέννητα στους υπονόμους. Όσα είναι τυχερά να δουν το φώς του ήλιου διατρέχουν κινδύνους διαφορετικούς στα διάφορα σημεία του πλανήτη. 

Αλλού ίσως να φύγουν νωρίς χωρίς να καταφέρουν να χορτάσουν την πείνα τους ή να αντιμετωπίσουν απλές αρρώστιες που καταπολεμούνται μ’ ένα πάμφθηνο εμβόλιο (Γι’ αυτό το δράμα η επιστημονική κοινότητα τηρεί σιγήν ιχθύος)! Αλλού θα γίνουν θύματα της αντίληψης ότι θρεφτάρια είναι για πάχυνση. Κι ύστερα θα πεταχτούν σε μια αδηφάγα κοινωνία που έχει μετατραπεί, ως εκ του ανταγωνισμού, σε ζούγκλα αγρίων θηρίων. 

Και καθώς οι κοινωνικοί κανόνες δεν επιτρέπουν πια στους ισχυρούς να «διασκεδάζουν» με δούλους, «διασκεδάζουν» με πολεμικές συρράξεις, τις οποίες προκαλούν σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης. Και εμείς τις «απολαμβάνουμε», χωρίς χρονική καθυστέρηση, καθισμένοι σε αναπαυτικές πολυθρόνες. 

Κυκλώματα παιδεραστίας, σεξοτουρισμός, οικονομικά σκάνδαλα ολκής, μεθοδευμένη «επιστημονικά» αρπαγή του πλούτου και οικονομική σύνθλιψη πλείστων κοινωνιών μαρτυρούν το ήθος των «πολιτισμένων», που ανακάλυψαν την αθεΐα και οι οποίοι πορεύονται εναγκαλισμένοι με τους υποκύψαντες στο κοσμικό πνεύμα «χριστιανούς» του καιρού μας! Και γι’ αυτήν την αθλιότητα εκφράζοντας την αηδία οι νέοι μας ρέπουν προς το οινόπνευμα, τα ναρκωτικά, τον αχαλίνωτο ερωτισμό και την αντικοινωνικότητα! 

Όντως ξαναγυρίσαμε στην εποχή του Χριστού! Πρέπει όμως να παρατηρήσουμε ότι η επιλογή ήταν δική μας. Εμείς σπεύσαμε να αρνηθούμε τον Χριστό αποφεύγοντας να δώσουμε τη μαρτυρία ακόμη και όταν αυτή δεν οδηγεί στο μαρτύριο του αίματος, αλλά σε ελαφρή ειρωνία ή, το πολύ, σε περιφρόνηση. 

Εμείς επιμένουμε να αγνοούμε τους μάρτυρες εκείνους των πρώτων αιώνων ως τους άλλους της εποχής μας (κατά τον 20ο αιώνα από αντίχριστα καθεστώτα, κατά τον 21ο από το φανατικό ισλάμ). Επιμένουμε να αγνοούμε ακόμη τους οσίους πρώτους Πατέρες της Εκκλησίας ως τους άλλους των καιρών μας, καθώς είμαστε δουλωμένοι στο έπακρο σε πλήθος από πάθη και αδυναμίες. Η μεγαλύτερη τραγωδία του συγχρόνου δυτικού ανθρώπου είναι η αυθυποβολή στη βεβαιότητα ότι πορεύεται καλά! 

Θα ξαναγεννηθεί άραγε ο Χριστός και για μας; Αλλά ο Χριστός γεννάται συνεχώς, γι’ αυτό και η Εκκλησία μας ξεπερνώντας τα βασανιστικά όρια του χρόνου ψάλλει το «Χριστός γεννάται δοξάσατε» και «Η παρθένος σήμερον τον υπερούσιον τίκτει». Σε μας εναπόκειται να μετατρέψουμε την καρδιά μας σε ταπεινή φάτνη για να τον δεχθεί ή να πορευθούμε τον δρόμο της αλαζονείας με την αίσθηση της κοσμικής αυτάρκειας.

«ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ»

πηγή 
το είδαμε ΕΔΩ



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook, στο Twitter ή στο Google+ μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες του Google Friend Connect (θα βρείτε δεξιά το ανάλογο gadget) να γίνετε φίλος του ιστολογίου μας και να λαμβάνετε με την εγγραφή σας στο αμέσως παρακάτω gadget πατώντας την λέξη "Εγγραφή" ενημερώσεις του ιστολογίου μας.

4. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

5. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

6. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

7. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

8. Στην μπάρα που περνάει κυλιόμενη πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων μπορείτε να δείτε σε τίτλους τις 25 τελευταίες αναρτήσεις μας. Οι τίτλοι είναι σύνδεσμοι (λινκ) και πατώντας τους θα ανοίξει σε ένα ξεχωριστό παράθυρο η συγκεκριμένη ανάρτηση.

9. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Αλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.