22 Νοεμβρίου 2015

ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΟΣΣΟΥ

Γράφει το σποράκι

Σήμερα θα σας περιγράψω έναν διακαή πόθο μου, που με κατακαίει απ' τον καιρό που σας γνώρισα και συμπάσχω για την Κατοχή σας. Αν μάθετε τι σκέφτομαι για να σας βοηθήσω, θα είστε περήφανοι, που με τιμάτε με την φιλία σας. Μα δεν συνηθίζω να περιαυτολογώ, γιατί είμαι ένα μετριοπαθές σποράκι. Επειδή όμως καταλαβαίνω, πως μέχρι τώρα δεν με υπολογίσατε σωστά, νιώθω την ανάγκη να επανακτήσω την εκτίμησή σας, στον βαθμό που μου ανήκει. Έχω κι εγώ τα "κρυφά" προσόντα μου, τα οποία χρησιμοποιώ πάντα για καλό σκοπό. Ποτέ δεν διανοήθηκα να τα εκμεταλλευτώ, προς όφελός μου και εις βάρος άλλου πλάσματος, μηδέ εξαιρουμένων των Ελλήνων φίλων μου.  Που λέτε με προσέλαβε ο εργοδότης μου… τι; Δεν σας ενημέρωσα πως είμαι ήδη ένας ιδιωτικός υπάλληλος, όπως λέτε εσείς, εκείνους που εργάζονται για κάποιο αφεντικό τέλος πάντων.  Παράλειψή μου γιατί μέσα στα τόσα καθήκοντα της αποστολής μου, αυτό μού διέφυγε.

Με προσέλαβε λοιπόν ένας καλός αρχαιολόγος, για να φυτρώνω παντού και να του ξεφυτρώνω νέους και παλιούς θησαυρούς στον βυθό της θάλασσας κρυμμένους. Κι όχι γιατί με αγάπησε ξαφνικά, μέσα σ' αυτή την ΚΡΙΣΗ, που μαστίζει όλα τα επαγγέλματα. Αλλά χάριν των ξεχωριστών ικανοτήτων μου, όπως σας είπα. Αυτά που δεν διαθέτετε εσείς φυσικά. Ας πούμε για παράδειγμα, εσείς μπορείτε να "φυτρώνετε" στον βυθό της θάλασσας, χωρίς τα απαραίτητα σύνεργα; Όχι βέβαια. Ενώ εγώ όποτε θέλω ρίχνω μια βουτιά και πάω στον βυθό πριν προλάβετε εσείς, να ανοιγοκλείσετε τα μάτια σας. Αυτό και μόνο το επίτευγμά μου δεν με κάνει να υπερέχω από σας;

Τι δουλειά έχω εγώ στον βυθό; Γιατί; Εκεί δεν φυτρώνουν σποράκια; Ποιος σας το’ πε; Ορίστε εγώ που φυτρώνω παντού ακόμα και στον βυθό της θάλασσας. Κι όταν λέμε ΠΑΝΤΟΥ εννοούμε οπουδήποτε γυρνάει το μάτι του ανθρώπου και το αόρατο σποράκι. Τον βυθό της θάλασσας θα φοβηθώ; Εκεί μάλιστα που είναι κρυμμένα άπειρα αρχαία ναυάγια που μετέφεραν αμύθητους θησαυρούς; Εκεί θα πάω να φυτρώσω απρόσκλητο και καταϊδρωμένο για να φέρω στο φως με την αρχαιολογική μου σκαπάνη κανέναν ΚΟΛΟΣΣΟ! Ακόμα και αρχαιολόγος θα γίνω για σας. Να, αν παραδείγματος χάριν με φώναζαν εμένα και με ρωτούσαν: ΖΕΙ Ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ ΤΗΣ ΡΟΔΟΥ;  Θα τους απαντούσα αμέσως ΝΑΙ! 

Μη ρωτάτε, που το ξέρω. Στα αινίγματα είμαι μάνα… κι έτσι θα γλίτωναν τις ταλαιπωρίες οι καημένοι οι βατραχάνθρωποι κι όλο το διεθνές ρεζίλεμα οι υπεύθυνοι κάποιου Υπουργείου… δεν ξέρω ποιου ακριβώς (βλέπετε δεν είμαι κάτοχος πτυχίων…) και δεν θα είχαν ανάγκη τις μάγισσες και τις καφετζούδες… Εγώ κρατώ απόλυτη εχεμύθεια. Το στόμα μου δεν το ανοίγω παρά μόνο, για να αποκαλύψω κρυμμένα πράγματα, που έχουν χάσει οι άνθρωποι, όπως π.χ. Συνειδήσεις, Αξιοπρέπεια, Αρχές, Πίστη… ναι τέτοια κουφά πράγματα αποκαλύπτω ή μάλλον ανακαλύπτω εγώ, που δεν με υπολογίζατε μέχρι τώρα. Μα είπαμε, μετά απ' αυτήν την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ… θα με ευλογάτε, για τις καλές μου προθέσεις, αφού για τα δύσκολα ΥΠΑΡΧΩ. 

Αλίμονο δηλαδή, για τα εύκολα θα με φώναζαν; Αυτά τα ξέρουν και τα κάνουν και τα σποράκια του Νηπιαγωγείου. Οπότε εγώ γιατί θα ξεχώριζα; Για τα μαύρα μου τα φύλλα, που είναι πράσινα; Όχι, εγώ ξεχωρίζω γιατί δουλεύω μέρα-νύχτα- ακοίμητος φρουρός- και μπαίνω απαρατήρητο στα πιο απόκρυφα μέρη του κυβερνοχώρου σας. Εκεί που δεν έχει μυαλό και ΓΝΩΣΕΙΣ για να μπει ο καθένας. Γιατί αν είχε, θα έκανε ό,τι έκανε δίνοντάς μου τροφή για σχόλια; Αν είχε μυαλό που λέω κι εγώ το μυαλωμένο, εγώ δεν θα είχα ζωή, γιατί τότε ποιος θα προσλάμβανε ένα σποράκι, για να εξερευνά τα κρυμμένα μυστικά του Σύμπαντος; Αυτά που τόσοι και τόσοι επιστήμονες τόσα χρόνια ερευνούν κι ακόμα να ανακαλύψουν. Δηλαδή την ΑΛΗΘΕΙΑ για τον Δημιουργό των πάντων και τον λόγο δημιουργίας της Φύσης με τα θαυμαστά ΕΡΓΑ ΤΗΣ. 

Ωχ, ζαλίστηκα απ’ την καρπαζιά! Είδατε που με προκαλείτε άδικα και τις τρώω σαν αδιάβαστο μαθητριάκι; Αφού εγώ για να αποδώσω στην δουλειά μου, πρέπει να έχω κεφάλι καθαρό και μυαλό ξενέρωτο. Αυτό το καταφέρνω μόνο όταν λούζομαι με μπύρα, ενώ εσείς με αναγκάσατε να την πιω απ’ τον καημό μου, που δεν με πιστεύετε. Τι με νοιάζει όμως για σας; Αφού με πιστεύει ο εργοδότης μου τύφλα να’ χει κι ο ΚΟΛΟΣΣΟΣ της Ρόδου, που κειτόταν βυθισμένος στα βάθη του Ωκεανού χιλιάδες χρόνια. Αυτό το τεράστιο άγαλμα που αντίκριζαν οι ταξιδιώτες, μόλις έμπαιναν στο λιμάνι της Ρόδου, ονειρεύτηκα να γινόταν ένα θαύμα και να "φυτευόταν", όπως ήταν, ξανά στην ίδια θέση. Προσευχήθηκα να με άκουγε ο δημιουργός μου και να "φώτιζε" κάποιους ειδικούς, ώστε να γινόταν και δική τους ΕΠΙΔΙΩΞΗ. 

Και ω του θαύματος η προσδοκία μου εισακούστηκε και κάποιοι φιλόδοξοι νέοι επιστήμονες ένωσαν τις δυνάμεις τους κι έβαλαν στόχο να ξαναχτίσουν τον τεράστιο σε διαστάσεις φάρο που απεικόνιζε τον Θεό ΗΛΙΟ. Να είναι δηλαδή ένα λαμπερό  σημείο για τη νύχτα, που θα εκπέμπει δυνατό φως στην ανοικτή θάλασσα, ώστε να συμβάλλει στην καλύτερη διέλευση των πλοίων και στην επέκταση της τουριστικής και επιβατικής κίνησης του νησιού. Κι αν καταφέρουν να προκαλέσουν τα ίδια συναισθήματα, που ένιωθαν  οι αρχαίοι επισκέπτες και στους σημερινούς, αυτό θα είναι το καλύτερο κίνητρο, για να αυξηθεί ο αριθμός των τουριστών, που θα το επιλέξουν για τις διακοπές τους. Μ' αυτό τον τρόπο το νησί θα ξαναβρεί το ΜΕΓΑΛΕΙΟ του και θα αποκατασταθεί και η Ιστορία της Ελλάδας.

Ιστορικά ο Κολοσσός της Ρόδου θεωρείτο ένα από τα ΕΠΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ της  Αρχαιότητας. Κι αφού υπάρχει η διάθεση των επιστημόνων… γιατί να μην γίνει και ένα απ' τα σημερινά ΘΑΥΜΑΤΑ; Κι όχι μόνο για την απήχηση που θα έχει στα πέρατα του κόσμου με την προσεγμένη τεχνολογική κατασκευή του, αλλά και για την αποκατάσταση του ονόματος της ΕΛΛΑΔΑΣ. Φαντάζεστε την πατρίδα σας να αποκτά ξανά την ιστορική της ΑΙΓΛΗ και να ξεφεύγει απ' τον αδυσώπητο γκρεμό, που την οδηγούν οι απάνθρωποι δανειστές της; Δεν είναι ίσως μια μοναδική ευκαιρία να επανακάμψει το ΕΜΠΟΡΙΟ, αφού με τις νέες θέσεις εργασίας, θα επαναπατριστούν οι νέοι που αναγκάστηκαν να ξενιτευτούν λόγω της οικονομικής ΚΡΙΣΗΣ;

Το σποράκι

(της Μαίρης Καρά)



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.