1 Αυγούστου 2015

Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΛΗΘΟΥΣ.

Γράφει η Μαίρη Καρά 

Μες στο πλήθος είμαι ΜΟΝΟΣ. Νοιώθω την ερημιά της ΨΥΧΗΣ μου. Με τα μάτια της… δεν διακρίνω κανένα ΦΩΣ. Με τα μάτια μου όμως βλέπω γύρω μου να περνάνε βιαστικοί και μελαγχολικοί άνθρωποι, τρέχοντας να προλάβουν... Με παρασύρει η ανάγκη μου για «συμμετοχή» (σε ό,τιδήποτε που θα μου έδινε την ψευδαίσθηση) πως δεν υπάρχω ΜΟΝΟΣ. Τους βλέπω να τρέχουν… και μαζί τους τρέχω κι εγώ, ελπίζοντας πως κάπου στο βάθος της ΥΠΑΡΞΗΣ μου, κάποιος με περιμένει. Κι ας είμαι σίγουρος πως κανένας δεν ενδιαφέρεται για μένα, δεν θα κλάψει για μένα… αν εξαφανιστώ! Ο,τι κι αν πάθω, ό,τι κι αν μου συμβεί, καλό ή κακό, κανένας δεν θα χαρεί μαζί μου ή θα λυπηθεί για μένα. Μόνος μου θα τα βιώσω όλα κι από κανέναν δεν έχω λόγο να ζητήσω τα ρέστα. Αφού μόνος μου τα δημιουργώ όλα (νοητικά) κι όλα τα απαραίτητα για την διαβίωσή μου, εξαρτώνται από μένα. 

Το μόνο που με κρατάει σε εγρήγορση και διατηρεί την ΕΛΠΙΔΑ μέσα μου είναι η ΛΟΓΙΚΗ μου. Ευτυχώς δηλαδή που έχω σώας τα φρένας και κατανοώ πως πρέπει να σκέφτομαι και να ενεργώ, για να καταφέρνω να διατηρούμαι ψυχικά και σωματικά ανέπαφος. Δηλαδή να μην επιτρέπω στην κατάθλιψη της ΜΟΝΑΞΙΑΣ μας να επηρεάζει και την ψυχική μου διάθεση. Πόσο μάλλον την σωματική μου ακεραιότητα, για την απώλεια της οποίας δεν θα υπήρχε γυρισμός. Κι ένα μικρό παιδί βέβαια καταλαβαίνει πως η φθορά του ανθρώπινου οργανισμού οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια… στο τέλος. Στο τέλος και των ψυχικών και σωματικών διεργασιών. Στο τέλος της πορείας του ΑΝΘΡΩΠΟΥ πάνω στον πλανήτη. Πόσο μάλλον ένας ενήλικας, που έχει καταθέσει ήδη αρκετές του ικανότητες στο γήινο ΤΑΞΙΔΙ της επιβίωσής του. 

Αν όμως δεν κατείχα (νοητικά επιμένω) αυτές τις ΓΝΩΣΕΙΣ ή ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ για την υπαρξιακή μου πορεία… θα ήμουνα για κλάματα. (Ποιος θα έκλαιγε δεν ξέρω, αλλά δεν με απασχολεί!) Εμένα με απασχολεί να διατηρώ την δημιουργική ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ μου ανάμεσα στις ψυχικές και σωματικές μου λειτουργίες. Γιατί αυτό είναι το ΜΥΣΤΙΚΟ για μια αξιόλογη παρουσία του ΑΝΘΡΩΠΟΥ μέσα στο κοινωνικό ή επαγγελματικό του περιβάλλον. Αν λοιπόν δεν λειτουργεί η λογική... όλα τ’ άλλα είναι άχρηστα. Και μάλιστα αν είσαι ΤΟΣΟ ΜΟΝΟΣ, ΜΟΝΟ η λογική σε διατηρεί... λογικό και Γ Ε Μ Α Τ Ο Ε Λ Π Ι Δ Α. 

Παντού νοιώθω μόνος. Στην δουλειά ανάμεσα σε χιλιάδες συναδέλφους και στον δρόμο ανάμεσα στους περαστικούς και στις κοινωνικές παρέες μου, ανάμεσα σε φίλους και γνωστούς, αλλά προπάντων στο σπίτι μου, στο καταφύγιό μου. Εκεί κι αν είμαι μόνος κι έρημος και μιλάω με τα... ντουβάρια. Μόνο αυτά ακούνε τον καημό μου και τα παράπονά μου. Μήπως με καταλαβαίνουν; Όπως κι αρκετά «ζωντανά» ντουβάρια που αδιαφορούν ακόμα και για την ύπαρξή μου. Με γράφουν όμως, αυτοί; Τους γράφω κι εγώ κι έτσι πατσίζουμε τις μοναξιές μας. Καλά να πάθουν κι αυτοί καλά να πάθω κι εγώ, που δεν αφήνουμε τις «κλειστές» μας και να ανοίξουμε τις καρδιές μας διάπλατα. Τι κερδίσαμε μ’ αυτή την απομόνωση; Μήπως καλυτερέψαμε σαν άνθρωποι ή εξασφαλίσαμε ένα καλύτερο μέλλον; Τίποτα απ’ αυτά δεν καταφέραμε. Το μόνο που κερδίσαμε σίγουρα, είναι η Ε Ρ Η Μ Ι Α  Τ Η Σ  Μ Ο Ν Α Ξ Ι Α Σ  Μ Α Σ!



Share

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Eχουν περασει τοσα χρονια
απο την πρωτη την φορα που αναζητουσα.
να βρω τον τροπο για να φτιαξω
μια μυστικη συνταγη για να χαλασω
τα οσα ομορφα στον κοσμο ειναι φτιαγμενα.
Τοτε ξεκινησα με παθος και ελπιδα
τοτε ορκιστηκα να φερω καταιγιδα
για να ξεπλυνω και να πνιξω
τις ομορφιες αυτου του κοσμου και να δειξω
ολη την ασχημη πλευρα που λησμονιεται
που ετσι αδιαφορα μ'απαθεια πετιεται
στην μαυρη τρυπα της καρδιας.
Στα χρονια που περασαν δεν την βρηκα
τη συνταγη την καταιγιδα για να φερω
ισως δεν εψαξα πολυ αυτο το ξερω
κι ορκοι μου ξεχαστηκαν κι'αυτοι
στην μαυρη τρυπα της καρδιας.
Ομως ακομα μια φλογα σιγοκαιει
να μην ξεχασω οσα ορκιστηκα μου λεει.
Ξερω υπαρχουν καποιοι ακομα
την μαυρη τρυπα την κρατουν κλειστη ως τωρα
και ονειρευονται ακομα και παλευουν
την καταιγιδα καποια μερα να την φερουν.
Απο αυτους παιρνω κουραγιο και πιστευω
πως μ'ενα συννεφο μικρο αν συνεισφερω
κι'αν ολοι κανουμε το ιδιο
η καταιγιδα τελικα θα ξεκινησει
και απ'τις σταγονες της βροχης
ο σπορος μιας καινουργιας εποχης
τελικα θ'ανθισει.

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.