3 Ιουλίου 2015

Το δικό μου ΟΧΙ.

Γράφει η Μαύρη Ελισάβετ 

Δεν ξέρω τι παιχνίδια μπορεί να παίζει ο Τσίπρας, ή από που μπορεί να πηγάζει το περισσό θάρρος ή θράσος του. Καλώς ή κακώς, αυτός ο Τσίπρας, δεν τον ξέρω προσωπικά, πρότεινε να γίνει στη χώρα μου κάτι το οποίο λέγεται δημοψήφισμα και τελικά αποφασίστηκε ότι ναι, θα γίνει.

Θα με ρωτήσουν λοιπόν εμένα προσώπικα και τον καθένα από εμάς  να απαντήσουμε σε ένα ερώτημα με ένα ναι ή ένα όχι. Πόσο συχνά συμβαίνει αυτό; Δεν μου έχει ξανατύχει και ίσως να μην ξαναεμφανιστεί άλλη τέτοια ευκαιρία στη ζωή μου. Να έχω την τιμή, σαν να βρίσκομαι κι εγώ στη Βουλή των Ελλήνων,να ψηφίσω όπως οι εκλεγμένοι τριακόσιοι, ναι ή όχι σε κάποιους νόμους που αφορούν τη χώρα μου, εμένα και τους συμπολίτες μου. Τι τιμή, να μου δίνεται τέτοια θέση στη Βουλή των Ελλήνων και ταυτόχρονα όμως τι ευθύνη!!!

Πώς λοιπόν θα ψηφίσω; Μία ευκαιρία έχω και μόνο ένα ναι ή ένα όχι μπορώ να αρθρώσω. Κι όμως η ευθύνη είναι μεγάλη και ο καθένας μας πρέπει να σεβαστεί καταρχήν ο ίδιος τον εαύτο του και να σκεφτεί πολύ καλά τι θα απαντήσει στην ερώτηση που μας κάνουν, καλή ή κακή.

Είναι ντροπή που υπάρχουν τόσο πολλοί άνθρωποι, φυσικά ο καθένας με τα συμφέροντά του, που έχουν αποφασίσει να μας καπελώσουν και πιστεύουν ότι έχουν το δικαίωμα να σκεφτούν για εμάς, να ερμηνεύσουν το ερώτημα για εμάς, να μας αλλάξουν το ερώτημα !!!! και τέλος να μας πουν και τι πρέπει να ψηφίσουμε.

Εγω αυτούς δεν τους ακούω. Εγω θα διατηρήσω το δικαίωμά μου να απαντήσω ως έλλογο και όχι ως άλογο ον και θα επιλέξω να ψηφίσω έτσι όπως θα ήθελα να ψηφίζουν πάντα οι τριακόσιοι εκπρόσωποί μας στη Βουλή. Βάση του ερωτήματος και της συνειδήσεώς μου και όχι βάση των ερμηνειών κάποιων τρίτων, όποιοι κι αν είναι αυτοί.

Στο κάτω κάτω της γραφής αν θέλουν τόσο να μάθουν αν ο κόσμος θέλει ευρώ ή δραχμή ας κάνουν μια δημοσκόπηση ακόμα, αφού τις άλλες δεν τις πιστεύουν και μάλιστα παράλληλα με το δημοψήφισμα. Ας μας αφήσουν να ψηφίσουμε σαν ελεύθεροι άνθρωποι, να πούμε την αλήθεια μας σχετικά με τα μέτρα, έστω κι αν δεν ισχύουν, και μετά ας απαντήσουμε και στους δημοσκόπους, πάλι σαν ελεύθεροι άνθρωποι αν θέλουμε ευρώ ή δραχμή. Τη γνώμη μας ζητούν και τη γνώμη μας δεν θέλουν να ακούσουν.

Δεν είναι όμως αυτό. Δεν είναι ότι δεν θέλουν να ακούσουν τη γνώμη μας για τα μέτρα τους. Την ξέρουν τη γνώμη μας για τα μέτρα αυτά. Η γνώμη αυτή εκφράστηκε με την καταψήφιση των κομμάτων και των βουλευτών αυτών που ψήφιζαν ναι σε όλα κάθε φορά που ψηφίζονταν μέτρα-μνημόνια στη Βουλή τα χρόνια αυτά της κρίσης με την απειλή πάντα ότι βρισκόμαστε στο χείλος του γκρεμού. Και με αυτόν τον τρόπο είχαν ψηφιστεί τελικά τερατώδη πράγματα ενάντια στη χώρα μας και ενάντια στους πολίτες της. Τώρα με την ίδια ακριβώς απειλή και με το χέρι στη σκανδάλη βάζουν εμάς στη θέση των βουλευτών αυτών. Αυτούς που πολλοί ονομάζουν προδότες, προσκυνημένους, αλήτες, κλέφτες.

Και λοιπόν να που βρισκόμαστε στη θέση τους. Τι θα κάνουμε; Θα ψηφίσουμε, ο καθένας από εμάς, όπως θα θέλαμε να είχαν ψηφίσει και να ψήφιζαν πάντα οι εκπρόσωποί μας. Έχουμε την ευκαιρία να δείξουμε με την ψήφο μας τι είδους ηγέτες αξίζουμε να έχουμε. Ηγέτες δειλών ή ηγέτες ανθρώπων.

Εγώ με βάση αυτό το σκεπτικό προτίθεμαι να ψηφίσω. Και συγκεκριμένα ως ελεύθερος άνθρωπος.

Όσο τώρα για το ότι ψηφίζοντας όχι εγώ ή όλοι μας, θα ρίξουμε εμείς τη χώρα σ΄ αυτόν τον περιβόητο γκρεμό, σ ΄αυτα τα ξακουστά βράχια, εγώ αυτά τα ακούω βερεσέ. Ο καθένας έχει την ευθύνη των πράξεών του και μόνο. Εμένα μου τίθεται ένα ερώτημα και θα το απαντήσω κατά συνείδηση. Τώρα αν οι εταίροι αποδειχτούν κτήνη και μας κατασπαράξουν δε νομίζω ότι είναι φρόνιμο να κάνει κανείς παρέα με κτήνη ή όρνια σαν κι αυτούς εκτός κι αν θέλει να τους μοιάσει. Κι εγώ όπως προείπα θα επιλέξω να παραμείνω άνθρωπος και δε θα δεχτώ να βάψω τα χέρια μου με αίμα συνταξιούχων, απελπισμένων αυτόχειρων, αρρώστων συνανθρώπων μου μόνο και μόνο για να σώσω την πάρτη μου. Το αν θα σωθεί η χώρα είναι στα χέρια άλλων -και κανείς να μην δεχθεί αυτόν τον εκβιασμό. Αν θέλουν αίμα ας το πάρουν μόνοι τους. Το κρίμα στο λαιμό τους.

Μαύρη Ελισάβετ 
Πάρος 2/7/15



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.