6 Δεκεμβρίου 2014

ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΛΛΑΔΑ.

Γράφει η Μαίρη Κάρα

Να είσαι ΕΛΛΑΔΑ ή να μην είσαι; Γιατί να μην είμαι; Είμαι και σ’ όλη την ΥΦΗΛΙΟ φαίνομαι! Είμαι η Ελλάδα που εσείς οι ΝΕΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ κληρονομήσατε απ’ τους ένδοξους προγόνους σας. Από την Αρχαιότητα αμυνόσασταν δυναμικά, για να διατηρείτε την Εθνική μου ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ, χωρίς ποτέ να επιτεθείτε σε άλλες χώρες. Εσείς τους δίνατε τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ κι εκείνες σας ζήλευαν. Οποία ανωτερότητα επιδεικνύατε στους βάρβαρους και με ποια κατωτερότητα σας επέστρεφαν το ΠΝΕΥΜΑ σας. Από τον 5ο Αιώνα του Περικλή μέχρι την ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ του 1821 και το ΕΠΟΣ του 40, δείχνατε στους λαούς, πως οι ΗΡΩΕΣ πολεμούν σαν ΕΛΛΗΝΕΣ! Και οι ίδιες «Μεγάλες Δυνάμεις» ύστερα, ζηλεύοντας και υποτιμώντας την Εθνική σας περηφάνια, δεν σας θεωρούσαν πλέον ΝΙΚΗΤΕΣ, μα σας έβλεπαν σαν τους υποψήφιους υποτελείς τους!

Με λένε Ελλάδα. Σας μιλάω ψιθυριστά, γιατί σήμερα έχουν αυτιά και οι τοίχοι. Μόνο αυτοί που θα’ πρεπε να έχουν… δεν έχουν. Αυτοί είναι περήφανοι μόνο στα… αυτιά. Γι' αυτό θα φωνάξω την ΕΝΔΟΞΗ Ιστορία μου. Ποια είμαι, πως υπάρχω τόσες χιλιάδες χρόνια, πως δεν μπόρεσαν τόσες μεγάλες δυνάμεις, να με διαλύσουν. Επειδή άντεχα… ας είναι καλά τα ηρωικά παιδιά μου, που με προστάτευαν και με διατηρούσαν ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ. Μα τώρα θα μάθετε, πως τα τελευταία παιδιά μου, με υποχρέωσαν στην ΤΑΠΕΙΝΩΣΗ. Μα αυτά δεν είναι αληθινά παιδιά μου. Ναι, αλήθεια σας λέω, μου τα φόρτωσαν κάποιοι επίδοξοι μνηστήρες μου, τους οποίους δεν δεχόμουν στα χωράφια μου… δεν τους ήθελα, γιατί έβλεπα πως με έβλεπαν… Στο μυαλό τους είχαν μόνο να με παραπλανήσουν, να πάρουν την προίκα μου και να με… ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ! 

Κάποτε είχα συναίσθηση της ιστορικής ΑΞΙΑΣ μου και ήμουν ΠΕΡΗΦΑΝΗ. Ναι, ήμουν πάντα φτωχή και μικρή… όμως πάντα ΤΙΜΙΑ. Και για να διατηρήσω την ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ μου και την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μου… έπρεπε να πολεμάω. Πολέμαγα για τους Βαλκανικούς, για την ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ στην Μικρά Ασία, στον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο για να διώξω τους κατακτητές… όμως άντεχα. Τότε ξυπνούσαν μέσα μου οι μνήμες, που με συνέδεαν με το παρελθόν. Κι έπαιρνα τεράστια δύναμη.

Μετά όμως που έβλεπα τα παιδιά μου να σκοτώνονται μεταξύ τους… άρχισα να μαραζώνω. Δεν άντεχα αυτόν τον γελοίο ΕΜΦΥΛΙΟ πόλεμο μεταξύ των αριστερών και των δεξιών. Τι καταστροφική αυτή η ΔΙΧΟΝΟΙΑ! Αυτή οδήγησε στις μελλοντικές άσχημες εξελίξεις για όλα τα παιδιά μου. Αυτήν που καλλιεργούσαν σκόπιμα οι Σύμμαχοί μας… αυτοί ντε που πάντα μας ήθελαν προτεκτοράτο… και τα ανυποψίαστα παιδιά μου εκτελούσαν πιστά τις εντολές τους… παλιά ΙΣΤΟΡΙΑ!

Όμως δεν κατάφεραν να με εκμηδενίσουν κι ακόμα είμαι Ελεύθερη και μπορώ να σας διηγηθώ τη νεότερη ιστορία μου. Από την ΧΟΥΝΤΑ στο ΠΑΣΟΚ, τα λαμόγια στην Εξουσία, το "Τσοβόλα δώσ' τα όλα", τον Κοσκωτά, τον Μητσοτάκη, το χρηματιστήριο του '99, οι κοριοί, οι παπαγάλοι. Όλοι αυτοί που δεν δικάστηκαν. Ο Σημίτης, ο Κόκκαλης, ο Μπόμπολας. Οι λιμουζίνες και τα μπουζούκια σε μια χώρα, που τα τελευταία χρόνια δεν παράγει τίποτα. Ο Αντρέας με τα δανεικά. Οι δημόσιοι υπάλληλοι. Οι λαϊκιστές στην Εξουσία, πράσινοι και μπλε. Οι συνδικαλιστές. Οι ληστοτραπεζίτες. Οι Αλβανοί και οι σφαγές. Οι χουλιγκάνοι και τα επεισόδια. Οι κουκουλοφόροι και οι κουλτουριάρηδες αριστεροί της πλάκας υποστηρικτές τους. Οι αριστεροί με τις δεξιές τσέπες στην ΕΡΤ. Οι Υπουργοί και οι μίζες. Ο μπουνταλάς κρεμανταλάς Καραμανλής, ο άχρηστος. Οι Εισαγγελείς που δεν έβαλαν κανέναν στην φυλακή. Οι τρομοκράτες που έπιασαν την λιγότερο τρομοκρατική κι απ’ το Σύστημα 17 Νοέμβρη… κι αυτό με τρομοκρατεί.

Σήμερα αισθάνομαι σαν βιασμένη κι είμαι τρομοκρατημένη. Μου κλωτσάνε τα ομόλογα, με έχουν κάνει σκουπίδι. Με ατιμάζουν οι Γερμανοί, με κράζουν στα κανάλια τους. Πιάνουν το όνομά μου στο βρωμόστομά τους… Είναι να τρελαίνεσαι, να παραληρείς...

Έχω τα πιο μαγευτικά νησιά, τα ωραιότερα μάτια, που είναι σαν θάλασσες, τα πανέμορφα βουνά… μα δεν με γουστάρει πια κανένας. Διότι με βίασαν όλοι, νιώθω πως είμαι βρώμικη. Και δεν υπάρχει ΕΝΑΣ αρσενικός, ΕΝΑΣ Έλληνας Πολιτικός, να τους καταγγείλει όλους αυτούς, που με βίασαν και να τους κρεμάσει. Δεν υπάρχει ΕΝΑΣ εισαγγελέας, ένας ακέραιος Δικαστής… να τους καταδικάσει… Γιατί όλοι σας μ' αφήνετε αβοήθητη; ΣΩΣΤΕ με παιδιά μου απ’ τη ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ! Θέλω να μείνω στην ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ… 

Όμως, το ξέρω καλά το μάθημά μου. Ο τόπος αυτός έχει χιλιάδες χρόνια χρηματιστήριο Αξιών- Πνευματικών και Ηθικών. Οι οίκοι αξιολόγησής του είναι όλα τα πανεπιστήμια της Οικουμένης και πελάτες τους είναι όλος ο πολιτισμένος κόσμος Δυτικός και Ανατολικός. Η διαφορά είναι ότι το δικό μας Χρηματιστήριο είναι επενδυτής στον Πολιτισμό, στην Τέχνη και στην Επιστήμη των Πολιτισμών αυτών. Έχει διηνεκή ΑΞΙΑ, ενώ το άλλο χρηματιστήριο, πουλάει αέρα κι απάτη. Πουλάει ύλη φθαρτή και πεπερασμένη, γι’ αυτό χάνεται, όπως το μπαλόνι που το παίρνει ο αέρας και μετά σκάει σιωπηλά… 

Είμαι η Ελλάδα και τα σπουδαία παιδιά μου είναι ο Όμηρος, ο Αριστοτέλης, ο Πλάτωνας, ο Αριστοφάνης, ο Αισχύλος, ο Θουκυδίδης, ο Περικλής, ο Μεγαλέξανδρος, η Αθηνά της Σοφίας, ο Γέρος του Μωριά, ο Καραϊσκάκης, ο Μακρυγιάννης, ο Οδυσσέας Ανδρούτσος, η Μπουμπουλίνα. Ελλάδα είναι ο Νίκος Σκαλκώτας, η Μαρία Κάλας, ο Αριστοτέλης Ωνάσης, ο  Καβάφης, ο Ρίτσος, ο Σεφέρης, ο Ελύτης, ο Κακογιάννης, η Παξινού, η Μελίνα, ο Μίκης, ο Μάνος, ο Ξαρχάκος, ο Αγγελόπουλος, η Αλίκη και ο Δημήτρης μας, η Τζένη μας, ο Βέγγος μας και τόσοι άλλοι αμέτρητοι, που δεν τους ξεχνάμε και μαζί μας τους θυμάται πάντα κι όλη η Οικουμένη.

Είμαι το πάντρεμα της Αρχαίας Ελλάδας με τη Νέα. Ελλάδα είναι όλοι οι πολιτισμένοι φίλοι μου, που πίνουν νερό στο όνομα μου. Αυτοί που αυθόρμητα ξεκίνησαν το παγκόσμιο κίνημα υπέρ μου, που για να μου συμπαρασταθούν, ζητούν να πάρουν Ελληνική υπηκοότητα! Αυτοί που αναγνώρισαν πόσο μεγάλο Έθνος είναι οι Έλληνες και τι έχουν προσφέρει στον Πολιτισμό τους. Ελλάδα είναι τα ξενικά τους ονόματα, που κοιτάζοντας την ετυμολογία τους, παραπέμπουν στην Ελληνική γλώσσα!

Η Ελλάδα είναι το Α και το Ω όλου του ανθρώπινου γένους. Είναι ο Ήλιος, που με τις αχτίδες του ζεσταίνει τις χώρες και το Πνεύμα όλης της Οικουμένης. Το Φως που θα εκπέμπει αυτή η ευλογημένη χώρα σε όλες τις  άλλες  χωρίς όρια, γιατί είναι πέρα και πάνω απ’ αυτά. Ελλάδα είναι το Φως και το Πνεύμα, που ποτέ δεν υποτάσσεται σε κανέναν επίδοξο κατακτητή. Η Ελλάδα είναι η δοξασμένη χώρα με τον περήφανο λαό της, που νομοτελειακά υποτάσσει τους ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ!

ΖΗΤΩ ΤΟ ΑΔΟΥΛΩΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΟΥ



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.