11 Απριλίου 2014

Πλύση εγκεφάλου στα παιδιά μας υπέρ της παραφύσιν διαστροφής!!!

Η ξεφτιλισμένη νεοταξίτικη προοδευτικο-κουλταριάρικη βρωμοφυλλάδα AthensVoice δημοσίευσε στην ιστοσελίδα της το παρακάτω άρθρο για να προωθήσει την ομοφυλοφιλία στην ελληνική εκπαίδευση...

Σαν παραδείγματα προς μίμηση φέρνει διάφορα ευρωπαϊκά σχολικά βιβλία που προωθούν την ομοφυλοφιλία....
Νομίζω ότι τα σχόλια περιττεύουν...

Διαβάστε και πάρτε μια γεύση τι ετοιμάζουν στα παιδιά μας τα αποκτηνωμένα διεθνιστικά αποβράσματα που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να διαλύσουν ότι έχει απομείνει από την ελληνική οικογένεια...

Σύντομα τα σχολεία μας θα γίνουν πλεόν ένα αίσχος (ήδη άλλωστε έχουν αρχίσει να γίνονται με τα νέα σχολικά βιβλία) και τα παιδιά μας θα βγαίνουν προβατάκια με έναν εγκέφαλο τίγκα στις διεστραμμένες αηδίες της Νέας Τάξης...

Αλλωστε όλα αυτά τα έχουν ψηφίσει οι "Ελληνες" ευρωβουλευτές όλων των κομμάτων στο ευρωκοινοβούλιο πλην μερικών που απλά είπαν παρών ή απουσίαζαν!!!! Κανείς δεν βρέθηκε να ψηφίσει ΟΧΙ.... 

Και για όσους νομίζουν ότι ο Σαμαράς θα σταματήσει αυτό το αίσχος να θυμίσω (αν δεν πατήσατε τον παραπάνω σύνδεσμο) ότι έχει βάλει επίσημα υποψήφιο περιφερειάρχη των ευρωβουλευτή της Ν.Δ. Κουμουτσάκο που ψήφισε ΝΑΙ στην προώθηση των ιδεών αυτών στην παιδεία....

Ο Νικολάκης έχει δυο μπαμπάδες
Διδάσκοντας τη διαφορετικότητα στα ευρωπαϊκά σχολεία 

Η αναγνώριση του γάμου ομοφύλων και της ομογονεϊκότητας σε ολοένα και περισσότερες χώρες της Ευρώπης αποτελεί μια εκ βάθρων κοινωνική αλλαγή η οποία δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστα τα εκπαιδευτικά συστήματα στις χώρες αυτές. Το πρόβλημα του σχολικού εκφοβισμού (bullying) δεν αφήνει περιθώρια εφησυχασμού. Την ίδια στιγμή η αντιμετώπιση εντός του σχολικού περιβάλλοντος των παιδιών που σε ευαίσθητη ηλικία συνειδητοποιούν τη διαφορετικότητά τους ή εκείνων που μεγαλώνουν με ομογονεϊκές οικογένειες μετατρέπεται σε μία πρόκληση που οι ιθύνοντες της εκπαιδευτικής διαδικασίας δεν μπορούν πλέον να αγνοήσουν.

Στο συμπέρασμα αυτό έχουν καταλήξει οι υπεύθυνοι του βρετανικού υπουργείου Παιδείας καθώς –μετά την πρόσφατη θέσπιση του γάμου ομοφύλων στη Μεγάλη Βρετανία– οι δάσκαλοι έρχονται αντιμέτωποι με τις σχετικές απορίες και τα ερωτήματα των μαθητών ήδη από το Δημοτικό. Πόσο μάλλον που οι σχετικές έρευνες δείχνουν ότι από πολύ μικρή ηλικία τα παιδιά μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τη λέξη «γκέι» με αρνητικό πρόσημο σε βάρος συνομηλίκων τους πριν ακόμα συνειδητοποιήσουν καλά-καλά τι ακριβώς σημαίνει.

Για τον σκοπό αυτό έχουν καταρτίσει ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης των μαθητών σχετικά με τη διαφορετικότητα, χρησιμοποιώντας μια σειρά είκοσι βιβλίων γραμμένων και εικονογραφημένων ειδικά για παιδιά.


Ένα από αυτά τα βιβλία έχει τίτλο «Ο βασιλιάς και ο βασιλιάς» και είναι δημιούργημα δύο ολλανδών συγγραφέων. Το βιβλίο αφηγείται με τη μορφή παραμυθιού την ιστορία ενός πρίγκιπα που απορρίπτει όλες τις πριγκίπισσες που προσπαθεί να του προξενέψει η βασίλισσα μητέρα του μέχρι τη στιγμή που γνωρίζει και ερωτεύεται τον αδελφό μίας από αυτές. Το παραμύθι τελειώνει με τον γάμο των δύο πριγκιπόπουλων που πλέον γίνονται «Βασιλιάς και Βασιλιάς» και… έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. 



Στη συνέχεια του βιβλίου που έχει τίτλο «Ο βασιλιάς και ο βασιλιάς κάνουν οικογένεια» το ζευγάρι ταξιδεύει στη ζούγκλα και παρατηρούν πως όλα τα ζώα μεγαλώνουν τα παιδιά τους. Αυτό τους δημιουργεί την επιθυμία να μεγαλώσουν κι αυτοί ένα παιδί. Η επιθυμία τους γίνεται πραγματικότητα όταν ανακαλύπτουν ένα κοριτσάκι που έχει κρυφτεί στις αποσκευές τους και αποφασίζουν να το υιοθετήσουν. 

Ένα αντίστοιχο γερμανικό βιβλίο γραμμένο ειδικά για παιδιά έχει τίτλο «Ο συγκάτοικος του μπαμπά». Διηγείται την ιστορία ενός αγοριού που οι γονείς του έχουν χωρίσει και ο πατέρας του ζει πλέον με έναν άλλο άντρα.

Παραπάνω μπορείτε να δείτε μερικά αποσπάσματα. Μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την ιστορία εδώ.

Δυστυχώς δεν έχουν λείψει και οι ηχηρές αντιδράσεις απέναντι στις προτεινόμενες αλλαγές από οργανωμένες ομάδες «ανησυχούντων» που με τη βοήθεια της οικονομικής κρίσης προσπαθούν να μεταφέρουν στην Ευρώπη το κλίμα κοινωνικού διχασμού που επικρατούσε τα προηγούμενα χρόνια για το συγκεκριμένο θέμα στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Στη Βρετανία θρησκευτικές οργανώσεις επιτέθηκαν στα καινούρια προγράμματα με εκφράσεις όπως «παιδική κακοποίηση» και «προπαγάνδα που έχει σκοπό να δημιουργήσει στα παιδιά θετική στάση απέναντι στην ομοφυλοφιλία.»

Στη Βάδη-Βυρτεμβέργη της Γερμανίας (ομόσπονδο κρατίδιο στα νοτιοδυτικά της χώρας με ισχυρή βιομηχανία και πρωτεύουσα τη Στουτγάρδη) η πρόθεση των αρχών να εισάγουν στα σχολεία ένα πρόγραμμα για την αποδοχή της διαφορετικότητας στα πλαίσια όχι της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης αλλά της αγωγής του πολίτη, προκάλεσε επίσης την οργή οργανώσεων «ανησυχούντων γονέων». Οι τελευταίοι συγκέντρωσαν 200 χιλιάδες υπογραφές μέσω διαδικτύου και έχουν ήδη προχωρήσει σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας στη Στουτγάρδη και την Κολωνία. Όσο για τον δημόσιο λόγο τους, δεν διστάζουν να εκτροχιαστούν φτάνοντας στο σημείο να μιλάνε για «πλύση εγκεφάλου» ή ακόμα και για «προώθηση της παιδοφιλίας»…

Αλλά και στη Γαλλία οι οργανώσεις που πρωτοστάτησαν πέρσι στις κινητοποιήσεις εναντίον του γάμου ομοφύλων ξαναχτυπούν φέτος διοργανώνοντας παράνομες «ημέρες αποχής» των μαθητών από τα δημόσια σχολεία. Με αυτό τον τρόπο διαμαρτύρονται για το πρόγραμμα «Η Αλφαβήτα της Ισότητας» μέσω του οποίου οι μαθητές καλούνται να συνειδητοποιήσουν τα κοινωνικά στερεότυπα σε σχέση με το φύλο και πως αυτά επηρεάζουν τη συμμετοχή σε δραστηριότητες της ηλικίας τους όπως το παιχνίδι και ο αθλητισμός. Για τους αντιδραστικούς πρόκειται για μια ακόμα συνωμοσία που έχει σκοπό την κατάργηση των δύο φύλων και την προώθηση της ομοφυλοφιλίας…

Όσο για την Ελλάδα, όπως έχουμε δει πρόσφατα σε αυτή εδώ τη στήλη, τα σχολικά προγράμματα αποσιωπούν κάθε αναφορά σχετικά με την ομοφυλοφιλία, φτάνοντας σε σημείο να λογοκρίνουν την ελληνική ιστορία και λογοτεχνία προκειμένου να το πετύχουν. 

Την ίδια στιγμή κάποιοι αρκούνται να ψελλίζουν ευχολόγια περί «συμφώνου συμβίωσης» και «ωρίμανσης της κοινωνίας στο μακρινό μέλλον».

Προσπαθώντας να αποφύγουν τις επώδυνες ρήξεις με ότι μέχρι πρότινος θεωρούσαν αυτονόητο ειδικά στον χώρο της παιδείας, στρουθοκαμηλίζουν απέναντι σε μια κοινωνική ανάγκη που μπορεί να παραμένει βουβή αλλά γίνεται ολοένα πιο πιεστική και επείγουσα κάθε μέρα που περνάει…

athensvoice

Δείτε ακόμα 
Ξεφτιλίστηκε το Ευρωκοινοβούλιο και μαζί οι Ελληνες ευρωβουλευτές άπαντες..... Πέρασε ψήφισμα υπέρ των των διεστραμμένων ψυχικά ατόμων.
 
Για να κατανοήσουμε πως λειτουργεί το σύστημα της Ν.Τάξης. Παγκόσμια Τράπεζα: «Οχι» σε δάνειο στην Ουγκάντα λόγω νόμου για την ομοφυλοφιλία...
 
Άμεσος εκβιασμός ΔΝΤ στην Ουκρανία!!! Για να σας βοηθήσουμε,... μάθετε στα παιδιά σας για την ομοφυλοφιλία!



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.