14 Μαΐου 2012

Καταγγέλλω το γείτονα, όχι τα μνημόνια...

Γράφει ο Μάκης Π.

Ο γείτονας της διπλανής πόρτας λοιπόν είναι η αιτία της καταστροφικής μας πορείας, μετά από 38 χρόνια Δημοκρατίας....
Αυτός φταίει για όλα καλοί μου φίλοι.

Διότι μόνον αυτός ψήφιζε κυβερνήσεις τόσα χρόνια, όχι εγώ, όχι οι γονείς μου, όχι τα αδέρφια μου....
Τον έβλεπα εγώ κάθε 4 χρόνια τον άθλιο που πήγαινε και τους ψήφιζε.... τον έβλεπα..... Εγώ ποτέ δεν ψήφισα , ούτε οι γονείς μου..... Ποτέ, ποτέ και κανέναν! Εγώ είμαι αθώος.

Μόνον ο γείτονας είχε προσωπικά συμφέροντα..... και μόνον αυτός ευνοήθηκε από την ημέρα που γεννήθηκε μέχρι σήμερα.... Εγώ ποτέ δεν ευνοήθηκα, ούτε οι γονείς μου, ούτε τα αδέρφια μου...... Καταραμένη κοινωνία.....

Μόνον ο γείτονας ζητωκραύγαζε για κάποιον πολιτικό και κούναγε σημαίες και μόνον αυτός ωφελήθηκε από τους νόμους του Ελληνικού Κράτους......
Εγώ (βασικά) δεν ήμουν εδώ, τα καλοκαίρια ερχόμουν, ζούσα σε άλλη Χώρα, είμαι αθώος όπως η λευκή περιστερά.....

Μόνον ο γείτονας δεν απέδιδε επί χρόνια το ΦΠΑ και μόνον αυτός δεν ζήτησε ποτέ απόδειξη από κανέναν....
Εντάξει τώρα.... κι εγώ δεν ζήταγα παλιά αποδείξεις αλλά..... αυτός αγόραζε περισσότερα πράγματα από μένα. Αυτός πρέπει τώρα να τιμωρηθεί.

Μόνον ο γείτονας αξιοποίησε κάποια γνωριμία για να βρει δουλειά και μόνον αυτός δεν εργάσθηκε όσο έπρεπε.... Εγώ προχώρησα με το σπαθί μου και ποτέ δεν λούφαρα.....

Μόνον ο γείτονας κοίταζε τον εαυτό του και την οικογένεια του, ενώ εγώ ποτέ.
Πάντα κοίταζα το συμφέρον των άλλων..... κι έτρεχα από φιλανθρωπία σε φιλανθρωπία......κι από αιμοδοσία σε αιμοδοσία... Πετσί και κόκκαλο έχω μείνει....

Αν ήμουν γιατρός, θα ήμουν σίγουρα ... χωρίς σύνορα.... πάνω σε καμήλα θα πορευόμουν στην έρημο και όχι σαν κάτι άλλους με Mercedes στο Κολωνάκι.

Μόνον ο γείτονας δεν ήταν καλός μαθητής στο σχολείο και σήμερα είναι άνεργος...... Εγώ ήμουν μελετηρός και προκομμένος...... Πήγαινα βέβαια και στα καλύτερα φροντιστήρια......

Μόνον ο γείτονας πήγαινε από ΙΕΚ σε ΙΕΚ για να αργήσει να πάει φαντάρος και σήμερα είναι άνεργος.....
Εγώ .... δεν πήγα καθόλου φαντάρος (εντελώς τυχαία) και σήμερα έχω την καλύτερη δουλειά.

Μόνον ο γείτονας προσέλαβε μετανάστη στη δούλεψή του και τον είχε ανασφάλιστο και κακοπληρωμένο ......
Εγώ.....ποτέ δεν θα το έκανα αυτό. Μια φορά μόνον προσέλαβα κάποιον να μου καθαρίσει αγριόχορτα στη βίλλα(!) μου και την άλλη ημέρα πήγα στο ΙΚΑ και κατέβαλλα ασφάλιστρα υπέρ του Δημοσίου..... Διότι εγώ.... είμαι υπόδειγμα τιμιότητος.

Μόνον ο γείτονας κατέβασε τραγούδια και ταινίες από το Internet. Εγώ ποτέ, μα ποτέ δεν έκανα τέτοια παρανομία....

Μόνον ο γείτονας πήγε σε φοροτεχνικό για να "φτιαχτεί" καλύτερα η δήλωσή του, μήπως και γλυτώσει καμιά δραχμή. Εγώ ποτέ..... ίσα-ίσα που δήλωνα και κάτι παραπάνω στην εφορία για να βοηθήσω το Κράτος....

Για τους λόγους αυτούς και άλλους πολλούς, καταγγέλω το γείτονά μου και όχι το ΜΝΗΜΟΝΙΟ.
Πρέπει να τιμωρηθεί παραδειγματικά, επειδή είναι ένοχος απέναντι στην υπόλοιπη αγνή κοινωνία ημών των Ελλήνων αγγέλων......

Συμφωνώ απόλυτα με την παραδειγματική τιμωρία που ζήτησε τις προάλλες η κα Μέρκελ για όλους (τους άλλους).

Εγώ ο ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΣ θα βάλω πρώτος το λίθο επι της απαίσιας κεφαλής του γείτονα μου.... και θα χρειασθώ πολλούς λίθους φίλοι μου διότι, είναι πολλοί οι "διαπλεκόμενοι" της διπλανής πόρτας..........

Θα μπορούσα να αφηγούμαι επί ώρες το πόσο αχρείος και τρισκατάρατος είναι ο γείτονάς μου και για πολλές περισσότερες να εξυμνώ την ημετέρα καθαρότητα και αγιοσύνη (Εις τους αιώνες των αιώνων ΑΜΗΝ).

Δεν θα το κάνω όμως..... διότι , ένα τέτοιο συγγραφικό έργο υψηλής διανόησης και κουλτούρας θα "πουλήσει τρελλά" σήμερα.
ΉΔΗ ΠΟΥΛΑΕΙ , απλά το πουλάνε άλλοι!
Διότι, εγώ ποτέ δεν αγάπησα το κέρδος και το χρήμα.
ΜΟΝΟΝ Ο ΓΕΙΤΟΝΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΘΗΚΙ!

Το νοιώθω ότι με μισείτε τώρα.....
Θέλετε πολύ να μου δώσετε μια γροθιά;
Μα και βέβαια το θέλετε κι έχετε απόλυτο δίκιο.
Κρατείστε παρακαλώ τις δυνάμεις σας για κάποιους άλλους που πράγματι τα πιστεύουν όλα αυτά που γράφω ......

Τα παραπάνω τραγικά κι ευτράπελα τα έγραψα ακριβώς διότι, επιλέγω συνειδητά ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΣΙΑΣΘΟΥΝ άνθρωποι στο βωμό των "άψογων" Μνημονίων κι ας είναι αμαρτωλοί.
Διότι νοιώθω κι εγώ αμαρτωλός...... και πέφτω σήμερα γονυπετής στα πόδια των αναμάρτητων να με συγχωρήσουν.....

Διότι, έφυγαν κάποιοι στα 19 από τη Χώρα, σπούδασαν στα ακριβά Πανεπιστήμια του εξωτερικού και γύρισαν αγνοί σαν το χιόνι, νεο-φιλελεύθεροι, αεράτοι, άρειοι και αναμάρτητοι.... έτοιμοι να
κατακαύσουν τους ιθαγενείς αμαρτωλούς...... έτοιμοι να προβούν στην αναγκαία κάθαρση.... όποιο κι αν είναι το τίμημα.

Οι πατεράδες τους όμως, με εκατομμύρια Ευρώ σε τράπεζες εντός κι εκτός, οι οποίοι πλήρωναν τις ακριβές τους σπουδές, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΝΑΜΑΡΤΗΤΟΙ...... ίσως μάλιστα θα έπρεπε να αρχίσουν από αυτούς την ..... κάθαρση.

Φυσικά και λέω ΝΑΙ στην αλλαγή νοοτροπίας αλλά, ποτέ σε βάρος της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, ποτέ σε βάρος της Δημοκρατίας και των θεσμών της.

Διότι, όλοι μπορούμε να αλλάξουμε την Ελλάδα μας, ακόμη και ο ...... "κακομαθημένος" γείτονας μας.

Μάκης Π.

ΥΓ : Αυτά που γράφω είναι απόλυτα δικές μου απόψεις.



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.