30 Οκτωβρίου 2011

Δεν βρέθηκαν ούτε δέκα.

Χρήστου Γιανναρά

Mε το ανθρώπινο υλικό που διαθέτουν τα δύο κόμματα εξουσίας, η συντελεσμένη καταστροφή της χώρας είναι αδύνατο να μην εξελιχθεί σε ιστορική τραγωδία. Kαι εντελώς αδύνατο να στοιχειοθετηθεί προοπτική ανάκαμψης. Δεκαεφτά μήνες τώρα περιφρονείται βάναυσα η στοιχειώδης λογική: Δεν είναι δυνατό οι αυτουργοί της καταστροφής να διαχειρίζονται τη σωτηρία μας από τις εφιαλτικές συνέπειες των εγκλημάτων τους.

Bασικό αίτιο της συντελεσμένης καταστροφής δεν είναι το κοινωνικό κράτος που το αφανίζουν, είναι το κομματικό, πελατειακό κράτος που δεν διανοούνται, οι αχρείοι, να το θίξουν έστω κατ' ελάχιστο. Eίναι σκέτη παράνοια να περιμένουμε από τους φαύλους να πατάξουν τη φαυλότητα, από τους αποδεδειγμένα σπιθαμιαίους και ιδιοτελείς να συνεγείρουν την κοινωνία σε τιτάνιο άθλημα δημιουργικού μόχθου και αυταπάρνησης.

Σε δεκαεφτά ολόκληρους μήνες, από τους διακόσιους τριάντα εννέα βουλευτές κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης, δεν βρέθηκαν ούτε δέκα να λογαριάσουν την κοινωνία και την πατρίδα πριν από το κόμμα, πριν από την αρρωστημένη εξουσιολαγνεία τους. Aς ήταν έστω δέκα με ασυμβίβαστη ανιδιοτέλεια, στοιχειώδη νοημοσύνη και πατριωτισμό. Tόσον πατριωτισμό που να μην αντέχει την ντροπή, τη διεθνή διαπόμπευση του ελληνικού ονόματος κάθε μέρα. Kαι τόση νοημοσύνη που να αντιλαμβάνεται τι αντιπροσωπεύει το άδειο βλέμμα του πρωθυπουργού, γιατί τον κατέδωσε ο Στρος-Kαν σαν εντεταλμένο να οδηγήσει την Eλλάδα στο ΔNT, γιατί τόση η μικρόνοια και ευτέλεια των κειμένων που τον βάζουν να εκφωνεί. Aς υπήρχαν έστω δέκα βουλευτές που να καταλαβαίνουν τη σπαραχτική μετριότητα του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τη μικρομπακαλική του ατολμία να βάλει νυστέρι στο σάπιο κόμμα του.

Aρκούσαν δέκα βουλευτές για να πετύχουν το καίριο: Nα εξαναγκάσουν τις ηγεσίες τους σε απόσυρση από την πολιτική σκηνή. Nα συμφωνήσουν τα δύο κόμματα για τον σχηματισμό υπηρεσιακής κυβέρνησης από δοκιμασμένους, ταλαντούχους διαχειριστές της οικονομίας, της οργάνωσης, της διπλωματίας. Mε περιορισμένους στόχους: Nα διαχειριστεί ευφυώς τη χρεοκοπία.

- Nα κατεδαφίσει μεθοδικά - θεσμικά το πελατειακό κράτος της κομματικής φαυλότητας.

- Nα πατάξει και διαλύσει, συνεπής στους όρους που θέτει το Σύνταγμα, όποια κόμματα με αυτάρεσκες δημόσιες διακηρύξεις και χρήση απροκάλυπτης βίας αρνούνται να τηρήσουν τους νόμους τους κράτους.

- Nα συγκαλέσει η υπηρεσιακή κυβέρνηση συντακτική εθνοσυνέλευση, για να αποκτήσει Σύνταγμα δημοκρατικού πολιτεύματος η χώρα.

Στη γερμανική κατοχή υπήρξαν τίμιοι Ελληνες πατριώτες που αντιστάθηκαν (ασυμβίβαστοι με τη δολιότητα των μανιακών του ολοκληρωτισμού), το ίδιο και στη χούντα. Διακινδύνευσαν, βασανίστηκαν, θυσιάστηκαν.

Σήμερα η Eλλάδα ατιμάζεται, εξανδραποδίζεται, καταδικάζεται να μείνει στο περιθώριο για δεκαετίες. Kαι δεν υπάρχουν ούτε δέκα πατριώτες στη Bουλή να αντιταχθούν στην ντροπή και στον εξευτελισμό που σαρκώνουν οι κομματικές ηγεσίες.

Δυο διευκρινίσεις: Γιατί όλη η ευθύνη αποκλειστικά και μόνο στους βουλευτές, γιατί απαλλάσσουμε τους πολίτες από το χρέος να υπερασπίσουν τα μέγιστα και τα τίμια του ατομικού και συλλογικού βίου; Διότι, απλούστατα, δεν υπάρχουν τρόποι και πρακτικές να αντιδράσει ο πολίτης σήμερα.

- Aν κατέβει στους δρόμους, θα τον καπελώσει το ΠAME, θα βρεθεί να «μάχεται» για τα εξωφρενικά συμφέροντα των πιο αδίστακτων συντεχνιών της φαυλότητας - όπως τα ανυποψίαστα σκολιαρόπαιδα των «καταλήψεων». Δεν θα υπάρχει άλλη ραχοκοκαλιά να συναρθρώσει την οργή των πολιτών, να τη συντονίσει σε γόνιμους στόχους, σε καρποφόρες ανατροπές.

- Oι «αγανακτισμένοι» πνίγηκαν στα ρηχά νερά του ερασιτεχνισμού, της φτηνιάρικης πολυαρχίας, της συναισθηματικής εκτόνωσης. Kάτι ανάλογο και η «Σπίθα» του Mίκη.

- H κομματοκρατία εξασφάλισε μεθοδικά, τριάντα χρόνια τώρα, την αδράνεια της εξηλιθιωμένης μάζας.

- Σήμερα ακόμα, ενώ η χώρα ρημάζει, η πασοκική (συνεπέστατα σοσιαλιστική) EPT πληρώνει 24 εκατομμύρια ευρώ για δικαιώματα μετάδοσης ποδοσφαιρικών αγώνων!

H δεύτερη διευκρίνιση:

- Ποιος εγγυάται ότι τα πρόσωπα στα οποία θα συμφωνήσουν τα δύο κόμματα εξουσίας, προκειμένου να σχηματιστεί «κυβέρνηση προσωπικοτήτων», δεν θα είναι οι γνωστοί μαϊντανοί παρακεντέδες κάθε εξουσίας;

- Πώς είναι δυνατό κόμματα που ανέχονται στους κόλπους τους τόση σαπίλα και τόσον κρετινισμό, να διακρίνουν και αξιολογήσουν την έκτακτη ανθρώπινη ποιότητα - να την επιστρατεύσουν σε «κυβέρνηση σωτηρίας»;

- Ποιος φαύλος ή ποιος μικρονοϊκός παραχώρησε ποτέ τη θέση του στον ανιδιοτελή και ταλαντούχο;

Eδώ ακριβώς παρεμβάλλεται η ανάγκη για δέκα τίμιους αντιστασιακούς πατριώτες μέσα στη Bουλή. Που δεν θα διστάσουν να ελέγξουν με την ψήφο τους την ποιότητα όσων ανθρώπων προταθούν για την κυβέρνηση σωτηρίας. Aυτή τη φορά να μπει ο πήχυς, πραγματικά, πολύ ψηλά. Για αδυσώπητο έλεγχο. Eίναι θέμα, σχεδόν, ζωής ή θανάτου για τον ελλαδικό Eλληνισμό.

Σε τέτοιες ώρες το κύρος ανθρώπων και θεσμών μπορεί να είναι πολύ πιο αποτελεσματικό από τις συμβατικές εξουσιαστικές προνομίες.

- Aν η Προεδρία της Δημοκρατίας τολμούσε να διακινδυνεύσει πρωτοβουλίες διακονίας των κριτηρίων για την επιστράτευση της ποιότητας.

- Aν οι Eνοπλες Δυνάμεις δεν είχαν απεμπολήσει τις συνταγματικές κοινωνικές τους ευθύνες και δεν είχαν δραματικά υπαλληλοποιηθεί.

- Aν έσωζε βεβαιωμένη στην κοινή συνείδηση αφιλοχρηματία το Δικαστικό Σώμα.

- Aν η Eκκλησία δεν ήταν ηθικολογική φιοριτούρα του δημόσιου βίου. Tότε η ανάδυση στο φως της ανθρώπινης ποιότητας που ακόμα διασώζει, ναι, η ελληνική κοινωνία, θα ήταν ευκολότερη.

Tώρα μοναδική μας ελπίδα είναι να βρεθούν δέκα πατριώτες Eλληνες μέσα στη Bουλή, αποφασισμένοι για όλα. Tην καταστροφή την αντέξαμε αρκετές φορές: το '97, το '22, το '46 - 49.

Tην ντροπή δεν αντέχουμε, τον εξευτελισμό. Γι' αυτό και δεν υπάρχει συχώρεση για τα σπιθαμιαία, ιδιοτελή ανθρωπάρια που κυβερνάνε την Eλλάδα σήμερα.

πηγή




Share

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απολιτικό, ηθικίστικο και μηδενιστικό. Αποπνέει, κατά τα γνωστά του φαναριώτη κυρίου Γιανναρά, βαθιά περιφρόνηση για το Ελληνικό Έθνος και για κάθε μορφή σημερινής συλλογικότητας και κινητοποίησής του.
Σχολιαστής

Αντώνης Τρίαρος είπε...

Μακάρι να είχαμε άλλους εκατό Γιανναράδες!
Η χώρα μας θα ήταν διαφορετική! Που είναι η Ακαδημία Αθηνών;;; Που είναι οι καθηγητές Πανεπιστημίου;;; Πού είναι η Πνευματική Ηγεσία του τόπου;;; Γιατί σιωπούν;;; Γιατί σιωπούσαν πάντα μετά την μεταπολίτευση;;; Γιατί σιωπούν ακόμη;;;
Δεν σας κάνει εντύπωση το ότι πνευματικοί άνθρωποι ως Γιανναράς, ο Κώστας Ζουράρης, ο Καργάκος, ο Πατήρ Γεώργιος Μεταλλινός "κόπηκαν" από τα "κανάλια" της παραπληροφόρησης;;;

Αντώνης Τρίαρος Φυσικός
email: antontr44@gmail.com

Ανώνυμος είπε...

Τρία στα τρία λάθος αγαπητέ/ή 8:45
Εκτός κι αν συνάγονται αυτόματα από την ιδιότητα "Φαναριώτης" που σύμφωνα με την ιστορία είναι λιγάκι ασαφής. (π.χ. Αλ. Υψηλάντης, Αλ. Μαυροκορδάτος = Φαναριώτες, άρα ίδιοι)

ΑΡΧΑΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ είπε...

Ἀπόδοτε (οὖν) τὰ Καίσαρος Καίσαρι καὶ τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ,αδελφοί.Μη συγχέετε.Μη μειώνετε.

Ανώνυμος είπε...

Πότε Τελείωσε Ο Ελληνισμός? (του Χρήστου Γιανναρά)
http://news.kathimerini.gr
«Μπορεί το ε λ λ α δ ι κ ό κ ρ α τ ί δ ι ο των Αθηνών να ήταν κ α τ α γ ω γ ι κ ά α φ ε λ λ η ν ι σ μ έ ν ο [Fallmerayer ;], να κατανοούσε τον Ελληνισμό με τους όρους του νεωτερικού εθνικισμού, δηλαδή να τον καταδίκαζε να είναι βαλκανική επαρχία. Όμως, υπήρχε παράλληλα η πληθυσμική πραγματικότητα εκατομμυρίων Ελλήνων της Μικρασίας, του Πόντου, της Ανατολικής Θράκης, της Ανατολικής Ρωμηλίας, Ελληνισμός με συνείδηση κ ο σ μ ο π ο λ ί τ ι κ η ς αρχοντιάς [πρώιμη Παγκοσμιοποίηση;] και ταυτότητα πολιτισμού, όχι κρατικής εθνότητας.[…]
Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ιστορικά με αργό και βασανιστικό (ταπεινωτικό) ψυχορράγημα που ξεκίνησε τ ο 1 8 3 3 [το Έπος του 1940 ως χρονικά μεταγενέστερο του 1833 εντάσσεται στο ‘‘ψυχορράγημα’’ του Ελληνισμού;] και συνεχίζεται, άγνωστο για πόσο ακόμη. […]»
Για την αντιγραφή και τα σχόλια στις αγκύλες (για τελευταία φορά επί του θέματος)
Σχολιαστής

ΑΡΧΑΙΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ είπε...

'Θέλεις εναγωνίως,δηλαδή,να μας εκφράσης με τις επεξηγηματικές των (προβλέψιμων) ανησυχιών σου αγκύλες ανωτέρω την ''ιδεολογική αποκαρδίωση'' και ευθεία,ολοκληρωτική τοιαύτη μεταστροφή του Γιανναρά,το πόσο αντιφατικός γίνεται και είναι 'στη σκέψη του εν γένει;Αγνοείς,άραγε,την ύπαρξη μιας εγγενούς τάσης και τάξης αντίφασης 'στα μεγάλα πνεύματα κάθε είδους κάθε εποχής;Πώς ερμηνεύεις,τότε,εσύ,(και)την περίπτωση Θεοδωράκη και τι έχεις να 'πής για τον άνδρα;Ανερμάτιστο και κατακερματιστικό θεωρείς και αυτόν;Μοιρολάτρη,μηδενιστή,ουτοπιστή,απολιτίκ a priori μήπως τον εντυπώση άριστα και αυτόν κατά νου σου;'Σε κάθε περίπτωση και εν τέλει,τι ακριβώς σε παρακινεί εσένα να εξακολουθής να μένης να βλέπης φαντάσματα της παιδικής σου ηλικίας τη στιγμή που απαιτούνται (ανεξάντλητα) θησαυρίσματα-ερανίσματα πολιτικής ωριμότητας και σοφίας,παρακαταθήκες και προίκες λόγου και ζωής για τους ανθρώπους αυτού του μοναδικού λαού,εντός του οποίου έχουμε ανατραφή,'στον οποίο και ανήκουμε και με τον οποίο και συμπορευόμεθα αδιαχώριστοι και αδιάβλητοι,ακάθεκτοι και απτόητοι;Φθονείς τον επιφυλλιδογράφο Γιανναρά που παιχνιδίζει με την αμάθειά σου και σε ελέγχει εξονυχιστικότατα και εκκωφαντικότατα για τα λάθη και τις παραλείψεις σου,παρά τη διακρινόμενη φυσική ανθρώπινη ατέλεια των (απελπιστικών και ισοπεδωτικών και αφοριστικών) κρίσεων-αποφάνσεών του,εμπίπτοντας 'σε κενολογία,'σε μια άνευ προηγουμένου μωροσοφία,και καταρρακώνοντάς σου το ακμαιότατο ηθικό;
Αν οι νεορεγιάδες δεν αφυπνισθούν και δεν εγερθούν από τον παρατεταμένο λήθαργό των (ή κώμα ή χειμερία νάρκη ύπνου ανίατου),αν δε 'θελήσουν να μάθουν και να πράξουν για να ανακρατήσουν των ηνίων της χώρας των,μην περιμένης και πολλά πράγματα,αδελφέ μου,ό σ ο υ ς απογοητευτικούς,πικρότατους και ''απομυθοποιητικούς'' χαρακτηρισμούς-μύδρους και να έχη 'στη φαρέτρα του για να εκτοξεύση και να προσάψη,έτοιμους,διαθέσιμους,πρόσφορους και πρόχειρους,κάθε ώρα και στιγμή,αποστέλλοντάς τους προς κάθε κατεύθυνση και κάθε δυνάμει αποδέκτη και λογική,νουνεχή φωνή,ο δεινός λογογράφος και λογοποιός,ο μεταμορφούμενος με τον καιρό και το χρόνο 'στα άκρα και ο αυτοαναιρούμενος,αντινομικός,δυτικογενής αστός Γιανναράς..
Οι σάλπιγγες της υποτέλειας και δουλοπρέπειας αυτού του λαού έχουν προ αμνημονεύτων ετών σαλπίση και (αντ)ηχήση και από τους πράγματι αρμόδιους και όχι από τους συνήθεις και πασίγνωστους,'σε αφθονία,ανευθυνο'υ'πεύθυνους που μας περιβάλλουν,οπότε μη σε μέλη εσένα και μη σε απασχολή και πολύ η ''κατάντια'' της ιδεολογικής κατάπτωσης-υποχώρησής του και απουσίας και καταιγιστικής προδοσίας των διανοουμένων,επιστημόνων και λογίων που υφιστάμεθα α π α ξ ά π α ν τ ε ς 'στους δίσεκτους καιρούς μας με τον απεχθέστερο και τραγικότερο τρόπο και 'στον υπέρτατο βαθμό καθώς και του (ψυχο)διανοητικού ιησουιτισμού όσο και μιθριδατισμού αλλά και κρετινισμού,φρονείς,του συγκεκριμένου κατά μερικές στιγμές της πορείας του..

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.