26 Απριλίου 2009

Θύελλα... Μπάτον! Grand Prix Μπαχρέϊν

Ο Τζέισον Μπάτον επέστρεψε στις νίκες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1! Ο Βρετανός πιλότος της Brawn GP ήταν εντυπωσιακός στο grand prix του Μπαχρέιν, σημειώνοντας την τρίτη νίκη του σε τέσσερις αγώνες φέτος! Ο Μπάτον ακολούθησε κατά γράμμα τις «οδηγίες» του Ross Brawn και πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού, με τον νικητή του προηγούμενου αγώνα στην Κίνα, Σεμπάστιαν Φέτελ, να ολοκληρώνει τον αγώνα του στη δεύτερη θέση και τον Γιάρνο τρούλι από την pole position να τερματίζει τελικά τρίτος, σε έναν αγώνα που σε καμία περίπτωση δεν εξελίχθηκε για την Toyota όπως φαινόταν ότι θα εξελιχθεί.

Αλλαγή θέσεων!
Η εκκίνηση του αγώνα βρήκε τους δύο πιλότους της Toyota να αλλάζουν θέσεις, με τον Τίμο Γκλοκ να περνά πρώτος και να ηγείται του αγώνα για 15 γύρους και τον Γιάρνο Τρούλι να ακολουθεί σε απόσταση αναπνοής. Ο Τζέισον Μπάτον, αν και δέχθηκε «επίθεση» από τον Λιούις Χάμιλτον, «άντεξε» και έμεινε τρίτος, την ώρα που ο παγκόσμιος πρωταθλητής βραδυπορούσε τους Φέτελ και Μπαρικέλο που ακολουθούσαν. Αυτή η κατάταξη έμεινε μέχρι τα πρώτα πιτ στοπ των ομάδων, καθώς εκεί η Toyota επέλεξε να βάλει τη μεσαία γόμα στα δύο μονοθέσιά της. Κάτι που εκμεταλλεύτηκε ο Μπάτον, ο οποίος πέρασε στην πρωτοπορία του αγώνα και σταδιακά «άνοιγε» τη διαφορά του από την τριάδα των πιλότων που ακολουθούσε κι αποτελούνταν από τους Τρούλι, Φέτελ και Χάμιλτον. Ήταν μια μάχη για το βάθρο που εν πολλοίς θα κρινόταν στον δεύτερο ανεφοδιασμό. Η Ferrari πάλευε με τον Ραϊκόνεν να πάρει τους πρώτους βαθμούς της, καθώς ο Μάσα αντιμετώπιζε προβλήματα με το σύστημα KERS της F60, ενώ χρειάστηκε να μπει κι εσπευσμένα στα pits στον τρίτο γύρο, προκειμένου να αλλάξει αεροδυναμική πτέρυγα έπειτα από επαφή που είχε στην πρώτη στροφή με τον... Ραϊκόνεν!

Πέρασε ο Μπάτον
Η είσοδος του Μπάτον για δεύτερη φορά στα pits έφερε προς ώρας πρωτοπόρο τον Φέτελ, ο οποίος έκανε καλό pit stop και βγήκε στην πίστα τρίτος, πίσω από τον Βρετανό και τον Κίμι Ραϊκόνεν που ήταν τρίτος, αλλά χρωστούσε ένα πέρασμα για ανεφοδιασμό και αλλαγή ελαστικών. Ο Μπάτον φαινόταν να μην έχει αντίπαλο και το ερώτημα πλέον ήταν μετά τον δεύτερο ανεφοδιασμό του, σε ποια θέση θα επέστρεφε ο Φινλανδός. Και 13 γύρους πριν το τέλος ο Ραϊκόνεν βγήκε πίσω από την Toyota του Τίμο Γκλοκ στην όγδοη θέση τον οποίον και πέρασε αμέσως για να ανέβει έβδομος. Και τελικά ανέβηκε στην έκτη θέση, την οποία διατήρησε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, χαρίζοντας στη Ferrari τους πρώτους βαθμούς της για φέτος.
Ο Μπάτον, λοιπόν, κράτησε σχετικά εύκολα την πρώτη θέση, με τον Φέτελ να αντέχει στην πίεση του Τρούλι και τελικά να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, αφήνοντας τρίτο τον Ιταλό poleman. Ο Λιούις Χάμιλτον δεν μπόρεσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των τριών πρώτων κι έμεινε τέταρτος, με τον Ρούμπενς Μπαρικέλο να είναι πέμπτος και τον Κίμι Ραϊκόνεν από την έκτη θέση να χαρίζει στη Ferrari τους πρώτους τρεις βαθμούς της στο πρωτάθλημα. Τη βαθμολογούμενη οκτάδα συμπλήρωσαν ο Τίμο Γκλοκ που «πλήρωσε» την κακή στρατηγική της ομάδας της Toyota και από πρώτος βρέθηκε έβδομος, και ο Φερνάντο Αλόνσο με τη Renault. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για την BMW, καθώς τα μονοθέσιά της τερμάτισαν στις δύο τελευταίες θέσεις με τους Κούμπιτσα και Χάιντφελντ!

Formula 1 Γκραν Πρι Μπαχρέιν
Πιλότος, Ομάδα, Χρόνος
1. Μπάτον, Brawn GP, 1h31:48.182
2. Φέτελ, Red Bull, +7.187
3. Τρούλι, Toyota, +9.170
4. Χάμιλτον, McLaren, +22.096
5. Μπαρικέλο, Brawn GP, +37.779
6. Ραϊκόνεν, Ferrari, +42.057
7. Γκλοκ, Toyota, +42.880
8. Αλόνσο, Renault, +52.775
9. Ρόσμπεργκ, Williams, +58.198
10. Πικέ, Renault, +1:05.149
11. Ουέμπερ, Red Bull, +1:07.641
12. Κοβαλάινεν, McLaren, +1:17.824
13. Μπουρντέ, Toro Rosso, +1:18.805
14. Μάσα, Ferrari, +1 γύρος
15. Φιζικέλα, Force India, +1 γύρος
16. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
17. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
18. Κούμπιτσα, BMW Sauber, +1 γύρος
19. Χάιντφελντ, BMW Sauber, +1 γύρος
20. Νακατζίμα, Williams, Εγκατέλειψε στον 39ο γύρο

Ταχύτερος γύρος: Τρούλι, Toyota, 1:34.556

Βαθμολογία οδηγών
1. Μπάτον, 31
2. Μπαρικέλο, 19
3. Φέτελ, 18
4. Τρούλι, 14.5
5. Γκλοκ, 12
6. Ουέμπερ, 9.5
7. Χάμιλτον, 9
8. Αλόνσο, 5
9. Χάιντφελντ, 4
10. Κοβαλάινεν, 4
11. Ρόσμπεργκ, 3.5
12. Μπουεμί, 3
13. Ραϊκόνεν, 3
14. Μπουρντέ, 1

Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Brawn GP, 50
2. Red Bull, 27.5
3. Toyota, 26.5
4. McLaren, 13
5. Renault, 5
6. Toro Rosso, 4
7. BMW Sauber, 4

8. Williams, 3.5

9. Ferrari, 3

ΠΗΓΗ goalday



Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Λίγες οδηγίες πριν επισκεφθείτε το ιστολόγιό μας (Για νέους επισκέπτες)

1. Στην στήλη αριστερά βλέπετε τις αναρτήσεις του ιστολογίου μας τις οποίες μπορείτε ελεύθερα να σχολιάσετε επωνύμως, ανωνύμως ή με ψευδώνυμο, πατώντας απλά την λέξη κάτω από την ανάρτηση που γραφει "σχόλια" ή "δημοσίευση σχολίου" (σας προτείνω να διαβάσετε με προσοχή τις οδηγίες που θα βρείτε πάνω από την φόρμα που θα ανοίξει ώστε να γραψετε το σχόλιό σας). Επίσης μπορείτε να στείλετε σε φίλους σας την συγκεκριμένη ανάρτηση που θέλετε απλά πατώντας τον φάκελλο που βλέπετε στο κάτω μέρος της ανάρτησης. Θα ανοίξει μια φόρμα στην οποία μπορείτε να γράψετε το email του φίλου σας, ενώ αν έχετε προφίλ στο Facebook ή στο Twitter μπορείτε με τα εικονίδια που θα βρείτε στο τέλος της ανάρτησης να την μοιραστείτε με τους φίλους σας.

2. Στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας μπορείτε να βρείτε το πλαίσιο στο οποίο βάζοντας το email σας και πατώντας την λέξη Submit θα ενημερώνεστε αυτόματα για τις τελευταίες αναρτήσεις του ιστολογίου μας.

3. Αν έχετε λογαριασμό στο Twitter σας δινεται η δυνατότητα να μας κάνετε follow και να παρακολουθείτε το ιστολόγιό μας από εκεί. Θα βρείτε το σχετικό εικονίδιο του Twitter κάτω από τα πλαίσια του Google Friend Connect, στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας.

4. Μπορείτε να ενημερωθείτε από την δεξιά στήλη του ιστολογίου μας με τα διάφορα gadgets για τον καιρό, να δείτε ανακοινώσεις, στατιστικά, ειδήσεις και λόγια ή κείμενα που δείχνουν τις αρχές και τα πιστεύω του ιστολογίου μας. Επίσης μπορείτε να κάνετε αναζήτηση βάζοντας μια λέξη στο πλαίσιο της Αναζήτησης (κάτω από τους αναγνώστες μας). Πατώντας την λέξη Αναζήτηση θα εμφανιστούν σχετικές αναρτήσεις μας πάνω από τον χώρο των αναρτήσεων. Παράλληλα μπορείτε να δείτε τις αναρτήσεις του τρέχοντος μήνα αλλά και να επιλέξετε κάποια συγκεκριμένη κατηγορία αναρτήσεων από την σχετική στήλη δεξιά.

5. Μπορείτε ακόμα να αφήσετε το μήνυμά σας στο μικρό τσατάκι του blog μας στην δεξιά στήλη γράφοντας απλά το όνομά σας ή κάποιο ψευδώνυμο στην θέση "όνομα" (name) και το μήνυμά σας στην θέση "Μήνυμα" (Message).

6. Επίσης μπορείτε να μας στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνσή μας koukthanos@gmail.com με όποιο περιεχόμενο επιθυμείτε. Αν είναι σε προσωπικό επίπεδο θα λάβετε πολύ σύντομα απάντησή μας.

7. Τέλος μπορείτε να βρείτε στην δεξιά στήλη του ιστολογίου μας τα φιλικά μας ιστολόγια, τα ιστολόγια που παρακολουθούμε αλλά και πολλούς ενδιαφέροντες συνδέσμους.

Να σας υπενθυμίσουμε ότι παρακάτω μπορείτε να βρείτε χρήσιμες οδηγίες για την κατασκευή των αναρτήσεών μας αλλά και στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας ότι έχει σχέση με δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα.

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ

Χρήσιμες οδηγίες για τις αναρτήσεις μας.

1. Στις αναρτήσεις μας μπαίνει ΠΑΝΤΑ η πηγή σε οποιαδήποτε ανάρτηση ή μερος αναρτησης που προέρχεται απο άλλο ιστολόγιο. Αν δεν προέρχεται από κάποιο άλλο ιστολόγιο και προέρχεται από φίλο αναγνώστη ή επώνυμο ή άνωνυμο συγγραφέα, υπάρχει ΠΑΝΤΑ σε εμφανες σημείο το ονομά του ή αναφέρεται ότι προέρχεται από ανώνυμο αναγνώστη μας.

2. Για όλες τις υπόλοιπες αναρτήσεις που δεν έχουν υπογραφή ΙΣΧΥΕΙ η αυτόματη υπογραφή της ανάρτησης. Ετσι όταν δεν βλέπετε καμιά πηγή ή αναφορά σε ανωνυμο ή επώνυμο συντάκτη να θεωρείτε ΩΣ ΑΥΣΤΗΡΟ ΚΑΝΟΝΑ ότι ισχύει η αυτόματη υπογραφή του αναρτήσαντα.

3. Οταν βλέπετε ανάρτηση με πηγή ή και επώνυμο ή ανώνυμο συντάκτη αλλά στη συνέχεια υπάρχει και ΣΧΟΛΙΟ, τότε αυτό είναι ΚΑΙ ΠΑΛΙ του αναρτήσαντα δηλαδή είναι σχόλιο που προέρχεται από το ιστολόγιό μας.

Σημείωση: Να σημειώσουμε ότι εκτός των αναρτήσεων που υπογράφει ο διαχειριστής μας, όλες οι άλλες απόψεις που αναφέρονται σε αυτές ανήκουν αποκλειστικά στους συντάκτες των άρθρων. Τέλος άλλες πληροφορίες για δημοσιεύσεις και πνευματικά δικαιώματα μπορείτε να βρείτε στην κάτω μπάρα του ιστολογίου μας.